اخبار «پرداخت‌های ویژه تا استخدام‌های جدید پرستاران» را در ۲۰:۳۰ شبکه ۲ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۱- ۰۸:۱۴

مجاهدت‌ پرستاران در روزهای کرونایی آنها را در چشم مردم عزیزتر از همیشه کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار با تاکید بر استخدام پرستاران و اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری گفتند: مسئولان کاری کنند که پرستارها با خیال راحت به کارشان بپردازند.
 
تجلیل از سربازان خط مقدم مقابله‌ی با کرونا، از پرداخت‌های ویژه تا استخدام‌های جدید/ پرستاران
رئیس جمهور هم در مراسم گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه ایثار و فداکاری کادر درمان با پول قابل جبران نیست بر ضرورت توسعه‌ی مراکز نقاهتگاهی و الکترونیک کردن امور پرستاری و درمان تاکید کرد.

اما در روزی که به نام سفید پوشان عرصه سلامت بود در مراسم جداگانه با حضور رییس ستادکل نیرو‌های مسلح، وزیر دفاع و دیگر مقامات مسئول از پرستاران نمونه و خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

نه گفتن به دورهمی‌ها بهترین هدیه یلدا

در حالیکه طی ۲۴ ساعت اخیر متاسفانه ۱۷۷ بیمار کرونایی جان باختند و ۶ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید هم شناسایی شدند بنظر می‌رسد بهترین هدیه یلدایی به پرستاران، نه گفتن به دورهمی هاست.  

چکش کاری ارقام بودجه؛ کمک وکلای ملت به دولت برای بهبود معیشت مردم 

اهالی خانه ملت امروز هم سراغ انتخابات ریاست جمهوری رفتند و شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان را تعیین کردند.  

بهارستان نشین‌ها همچنین با پیشنهاد جلوگیری از ورود فرماندهان ارشد نظامی بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم مخالفت کردند.

به مناسبت روز پرستار هم از سه خانواده شهید مدافع سلامت و دو نفر از پرستاران قدردانی شد.
امروز اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس هم مشخص و آقای الیاس نادران بعنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

رئیس دیوان محاسبات هم در کمیسیون عمران در گزارشی از جزئیات تفریغ بودجه ۹۸ گفت:دو سوم احکام بودجه یا ناقص عمل شده و یا فاقد عملکرد بود.


توقعات مردم درباره کیفیت خودرو برآورده شود

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ به دنبال اصلاح ساختار بودجه بودیم، اختلاف دیدگاه و نظرات کارشناسی در تنظیم بودجه رو مسئله‌ای طبیعی دانست و گفت: نباید این موضوع محل مناقشه‌های سیاسی قرار گیرد.

آقای روحانی همچنین با اشاره به بسته اجرایی جهش تولید در صنعت خودرو گفت: کیفیت خودرو مطالبه مردم است که باید با هم‌افزایی و هماهنگی‌های لازم، این انتظارات به نحو مطلوبی پاسخ داده شود.

پیدا شدن سر و کله سند ۲۰۳۰ در بودجه ۱۴۰۰، سهل انگاری سوال برانگیز یا تخلف آشکار؟  

امروز تصویری منتشر شد که نشون میده در یکی از صفحات بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه تدوین کرده، بودجه‌ای هم برای اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش کنار گذاشته شده است. جزییات آن را در این بخش خبری از زبان وزیر آموزش و پرورش بشنوید.

بازی‌ای اف سی در زمین سیاست و دبه کردن‌هایی که تا دقیقه نود ادامه داشت. این موضوع را در بخش خبری مشاهده کنید.


تعطیلی کرونایی در لندن و محدودیت‌های بیشتر در اروپا 

سر به هوایی کرونا، لندن را به تعطیلی کشاند و اروپا را محدودتر کرد. شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس باعث تشدید مقررات سختگیرانه در این کشور و چند کشور اروپایی شده است.

در فرانسه از مردم خواسته شده از برگزاری تجمعات بیش از ۶ نفر خودداری کنند.
با این حال چند ساعت مونده به شروع محدودیت ها، خیلی از اروپایی‌ها از جمله در انگلیس و ایتالیا، در آستانه تعطیلات سال نو به ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار هجوم بردند تا از شهر‌های بزرگ خارج شوند.

از حدود ۶۱۳ هزار نفری که در دنیا ظرف بیست و چهارساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند یک سوم آمریکایی هستند. بیش از ۲۶۰۰ امریکایی در این مدت فوت کردند.


توقف تزریق واکسن کرونا

خبر‌ها از توقف برنامه تزریق واکسن کرونا در برخی مناطق آمریکا ازجمله بیمارستان‌های شیکاگو و آلاسکا، بدلیل بروز حساسیت در افرادی که واکسن تزریق کرده بودند حکایت دارد. نگرانی از تبعات واکسن آمریکایی، در لندن هم مردم را به خیابان‌ها کشاند.

حادثه‌ای که به خیر گذشت

امروز تصاویری با این عنوان منتشر شد که "در تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران - قزوین، شماری کشته و زخمی شدند". خبر نادرستی که در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد، اما پیگیری‌های خبرنگار صداوسیما نشان داد ماجرا مربوط به واژگونی یک دستگاه تریلی بوده که لوازم اسقاطی خودرو حمل می‌کرد و آسیبی به کسی نرسیده است.

این تریلی که خودرو‌های فرسوده را از آلمان به افغانستان می‌برد در محدوده خروجی آبیک بر اثر ترکیدگی لاستیک، واژگون شد و آتیش گرفت.

چند سواری هم بر اثر برخورد با بار ریخته شده در وسط جاده دچار حادثه شدند، اما خوشبختانه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.


متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه شان را تکمیل کنند

متقاضیان مسکن ملی فقط حدود سه ساعت دیگه برای تکمیل آورده اولیه شان وقت دارند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی متقاضیانی که تاکنون پیامک تکمیل آورده دریافت نکرده بودند و یا کمتر از ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده بودند، فقط تا ساعت ۲۴ امشب می‌توانند آورده شون را تکمیل کنند.

آقای محمود زاده تاکید کرد: این مهلت تمدید نمی‌شود و متقاضیانی که آورده شان را تکمیل نکنند حذف و سایر متقاضیان جایگزین اون‌ها می‌شوند.

قسط‌های بعدی متقاضیان مسکن ملی هم، متناسب با پیشرفت واحد مسکونی در شهر‌های مختلف در چند مرحله دریافت می‌شود.

یک روز به نام آنانکه حرف نمی‌زنند و عمل می‌کنند؛ سندش را اگر می‌پرسید نفس‌هایی که برای ایران رفت و دیگر برنگشت. گزارشی در این خصوص در این بخش خبری مشاهده کنید.  
 
بیشتر بخوانیم:

در پی درخواستهای مردمی موضوع همسانسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیگیری شد.

لینک خبر مربوطه:

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
باسلام
خواهشا برای همسان سازی حقوق کارکنان دولت که بازنشسته تامین اجتماعی هستند فکری بردارند حقوق افرادیکه با یک سابقه و یک طبقه حقوقی و  کارمند رسمی مدیریت خدمات کشوری در یک سازمان در سال ۹۹ بازنشسته شده اند صندوق بازنشستگی کشوری همسان سازی برایشان اجراشده ولی کارمند رسمی دولت که بازنشسته صندوق تامین اجتماعی بوده از همسان سازی خبری برایش نیست و بیش از دو میلیون تومان حقوقش از همکارش در صندوق بازنشستگی کشوری کمتراست؟؟؟!!!!
کی مشکل همسان سازی حقوق کارمندان دولت که بازنشسته تامین اجتماعی هستند حل میشه؟
چطور دولت برای بازنشستگی کشوری منابع مالی دارد و اقدام میکند ولی برای کارکنان دولت که بازنشسته تامین اجتماعی هستند بودجه ای نیست؟؟؟!!!.....
بلسلام
بنده باتفاق چند نفر دیگر از همکاران کارمند رسمی مدیریت خدمات کشوری وزارت جهادکشاورزی ، با طبقه برابر وحکم حقوقی یکسان ، از اول مهرماه ۹۹ بازنشسته شدیم چند نفر جزو صندوق بازنشستگی کشوری بودند احکام حقوقی  بازنشستگان تامین اجتماعی و همکارانی که صندوق بازنشستگی کشوری هستند بیش از دو میلیون تومان اختلاف وجوددارد،
چرا برای کارمند بازنشسته تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری اینقدر اختلاف وجوددارد ؟!
وقتی بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری تحت حمایت و مدیریت یک وزارتخانه هستند، چرا باید این شکاف و تبعیض در پرداختهای ناشی از همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود داشته باشد؟؟؟
سلام
اگر قانونی تصویب میشه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید تفاوتی بین صندوقهای بازنشستگی باشد و آنقدر اختلاف و تبعیض چرا؟
ازطرفی این نحوه تصمیم گیری ها باعث دامن زدن به اختلافات و ایجاد دوگانگی بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده ملت ایران میشود
سلام
اگر قانونی تصویب میشه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید تفاوتی بین صندوقهای بازنشستگی باشد و آنقدر اختلاف و تبعیض چرا؟
آیا این نحوه تصمیم گیری ها باعث دامن زدن به اختلافات و ایجاد دوگانگی بین بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده ملت ایران نمیشود؟
باسلام ایا بنظر شما فقط این پرستاران هستن که به تنهایی زحمت میکشند ایا شما یکبار در مورد ما نگهبان که در همان بخش های کرونا ورودی اورژانس های کرونا بعنوان نیروی قرادادی تبصره ای خدمت میکنیم حرف زدید ایا یکبار از مشکلات ماگفتید ماهایی که بیمارانی که با هرنوع مشکل وارد میشوند با اولین فردی که برخورد میکنند ماهستیم ایا من نگهبان نباشم اون پرستار میتواند با امنیت کار کنه تموم حرفتون شده پرستار ایا دید نگهبانان ما چقدر فحش میخورد چقدر درگیری دارند و چقدر حقوق میگیرند 5 سال با این تورم پول لباسش تغییر نکرده حقوق 3ونیمی میگیره با این تورم
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha