پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان را در این بخش خبری مشاهده کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۰۸:۲۱

 ویروس انگلیسی در ایران مشاهده نشده

وزیر بهداشت : اگر چه انگلیس حداقل 2 ماه مخفی کاری کرده و شیوع ویروس جدید رو اطلاع نداد، اما خوشبختانه هیچ موردی از این ویروس در ایران مشاهده نشده.
 
دکتر نمکی تأکید کرده: تمام پروازها از انگلیس به ایران و بالعکس ممنوع شد.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال خرید واکسن کرونا از معتبرترین منابع هستیم هم گفت: البته هنوز هیچ واکسن قطعی و مطمئنی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.
 
دکتر نمکی همچنین عصر امروز در واکنش به برخی فضاسازی های رسانه ای، تأکید کرده: موضوع FATF تأثیری بر خرید واکسن کرونا ندارد.
 
رئیس جمهور هم امروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه دولت در کنار تولید واکسن داخلی، در تلاش است تا واکسن مورد اطمینان خارجی هم در اختیار مردم قرار گیرد تاکید کرد: مردم نگران تهیه واکسن کرونا نباشند. 

زیرساخت های لازم برای تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا هم فراهم شد

ثبت نام از داوطلبان مرحله آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا هم از دیروز آغاز شده و سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام : بیش از 20 هزار داوطلب هم تا الان برای ثبت نام با سامانه 4030 تماس گرفتند.
 
اواسط هفته آینده، واکسن ایرانی کرونا به اولین داوطلب تزریق می شود
قرار است اواسط هفته آینده، واکسن ایرانی کرونا به اولین داوطلب تزریق شود. در 24 ساعت گذشته،۱۵۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و شش هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ هم در کشور شناسایی شد.
 
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه هیچ شهر قرمزی نداریم اما ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

بررسی چند و چون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کرونایی

وزیر کشور :  مشکل اصلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده، زمان 20 روزه تبلیغات نامزدهاست که باعث تجمع و شیوع کرونا می شود نه روز برگزاری . 
 
آقای رحمانی فضلی درباره امکان برگزاری انتخابات در دو روز هم گفته: قانون یک روز را مشخص کرده و برگزاری آن در دو روز ممکن نیست.

پرونده اف ای تی اف دوباره روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مجمع از شروع بررسی مجدد لوایح اف ای تی اف بعد از ارجاع رهبر انقلاب در پی درخواست رئیس جمهور خبر داده و گفته اعضای مجمع فارغ از فضاسازی جریان های سیاسی و در چارچوب منافع مردم و کشور، این کار رو شروع کردند.
 
آقای آملی لاریجانی تاکیده کرد در بررسی مجدد این موضوع، گزارش های مختلف، تحولات یکساله اخیر و سایر جوانب مسئله را در نظر می گیریم.

(گزارش پیگیری)

اما پیگیری دغدغه های شما؛ از همسان سازی حقوق بازنشستگان تا بیمه رانندگان و البته پاس گل تاکسیرانی به سازمان تأمین اجتماعی در این بخش خبری مشاهده کنید .  
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha