اخبار «خبرهای خوشی از آغاز تزریقِ واکسنِ کرونا در راه است» را در بخش خبری ۱۸:۳۰ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۰۸:۱۷
 

خبرهای خوشی از آغاز تزریقِ واکسنِ کرونا در راه است / بیش از ۱۶ میلیون دُزْ واکسنِ کرونا، سهمیه ایران از کواکس

وزیر بهداشت بااعلام بی تاثیر بودن تأثیر اف ای تی اف (FATF) در موضوع نظام سلامت و خرید گفت: سهمیه یِ خریدِ واکسنِ کرونا از سازمان جهانی بهداشت بر اساسِ طرحِ "کواکس " ،برای کشورِ ما از بین نرفته و طبق جدولِ تخصیصی که برای همه کشور‌ها دارند، برای ما هم توزیع خواهد شد.
 
همچنین از کاهشِ دستکمْ 50 درصدیِ مرگ و میرهای ویروسِ کرونا با بسیج ِملی و اجرای طرحِ محلهْ محورِ شهید سلیمانی خبر داد و گفت: واکسن کرونا را، از مطمئن ترین راه ها، تامین می کنیم و مردم به زودی خبرهای خوشی از آغاز تزریقِ واکسنِ کرونا می‌شنوند. دکتر نمکی تاکید کرد: موضوع مربوط به واکسن را، به دلیل تخصص و اطلاع ، فقط از وزیرِ بهداشت پیگیری کنند.

ثبت کمترین آمارِ جانباختگانِ کرونایِ کشور از ابتدایِ پاییز (۳ دی)

کمترین آمار جان باختگانِ کرونا، طی سه ماهِ اخیرِکشور، در شبانه روز گذشته به ثبت رسید. در 24 ساعت گذشته، متاسفانه 153 نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به کووید19، جان را از دست دادند و شش هزار و 261 نفر دیگر هم نتیجه آزمایش ِکرونایِ آنها مثبت شد.

اعلامِ ممنوعیت‌هایِ جدیدِ تردد برایِ کنترل آلودگیِ هوایِ پایتخت

با مصوبه یِ امروزِ کمیته اضطرار آلودگی های تهران، از شنبه یِ هفته یِ آتی تا اطلاع بعدی، ترددِ خودروهایِ سنگین، شب هنگام، موتور سیکلت‌هایِ فاقدِ معاینه یِ فنی و خودروهای دودزا در تهران، ممنوع است.
 
وضعیت هوای تهران در هفته یِ اینده به انجامِ چند محدودیت انجامید.
در سالهای قبل که محدودیتهای کرونایی نبود، کارشناسان علت الودگی هوا بعد از نوزیدنِ باد و بارش باران، تردد خودروها عنوان میکردند.
در همین باره در این بخش خبری با معاون عمرانی استاندار تهران اقای چراغعلی گفتگو شد و سوالات زیر از وی پرسیده شد.

علت این حجم از الودگی هواچیست؟

امسال که محدودیتها کرونایی کارمندان را دورکار و محدودیت تردد شبانه اعمال شده ،، بازهم شاهد افزایش الایندگی ها بودیم.علت این حجم از الودگی چیه؟

چرا همچنان مصرف این سوختِ الاینده، متوقف نشده؟

در جلسه امروز استانداری اعلام شد ،سوخت برخی از کارخانه هایِ سیمانِ اطراف تهران از مازوت هست .چرا همچنان مصرف این سوختِ الاینده، متوقف نشده ؟

بجای تصمیماتِ تکراری و غیر اجرایی درباره الودگی هوا، تصمیماتِ جدیدی گرفته شود 

تو این جلسه مسولانِ شهرداری و پلیس، محدودیت تردد خودروهای سنگین را اجرایی نمی دانستند ،در بزرگراههای اصلی شهر، دوربینها یا وصل نشده اند یا اصلا نصب نشده اند. پلیس هم پای ِکار، برای اجرایِ حضوری نبود.
فکر نمیکنید بجای این تصمیماتِ تکراری و غیر اجرایی، تصمیماتِ جدیدی گرفته شه؟ 

ادامه دستگیریِ شهرداران و اعضای شورایِ شهرِ مناطقِ خوش اب و هوای تهران

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خبر داد : شهردار و یک عضو شورای شهر آبسرد دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلابِ دماوند از دستگیریِ شهردار و یک عضو ِشورای شهرِ آبسرد به دلیل تخلفات ِمالی و ساختمانی خبر داد.
 
آقای تقی‌زاده: در ارتباط با همین پرونده ، پیش از این ، 15 نفر دیگر از جمله، شش نفر از کارکنانِ شهرداریِ آبسرد و یک پیمانکار، دستگیر شده بودند .
 
دادستان دماوند با تاکید اینکه ، دستگاه قضا در برخورد با اینگونه تخلفات، هرگز کوتاه نخواهد آمد ، گفت : تخلفات در مدیریتِ شهریِ آبسرد در حالی اتفاق افتاده که در نشستی با مسئولان شهری ِاین شهر ، حساسیت‌هایِ دستگاهِ قضا در رابطه با تخلفاتِ مالی و ساختمانی،، به انها گوشزد شده بود .  

قدرت نمائیِ پلیس در مقابل ِمُخلانِ امنیت و آسایشِ شهروندان

در هفتمین مرحله از طرحِ اقتدارِ پلیس و با اجرایِ 191 حکمِ قضائی،، ۲۱۴ نفرِ دیگر از اراذل و اوباشِ پایتخت، دستگیر و راهی زندان شدند .

امضایِ تفاهم نامه یِ ستاد اجرایی فرمان امام با سازمانِ زندان‌ها با هدفِ یاری رسانی به زندانیان و خانواده ها

براساسِ این تفاهم نامه، حمایت‌های اجتماعی و معیشتی از خانواده‌هایِ زندانیان ِسراسر کشور به عمل خواهد آمد و به آزادسازیِ زندانیان ِجرایمِ غیرعمد، کمک خواهد شد.

سریالِ شناسنامه، جایگزینِ رسیدِ ثبت نامِ کارت هوشمندِ ملی شد

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: افرادی که برای دریافتِ کارت هوشمند ملی، نام نویسی کرده اند اما هنوز کارت بدستشان نرسیده، می توانند بجایِ رسیدِ ثبت نام، سریالِ شناسنامه را ارائه دهند.

افزایش مصرفِ گاز در بخشِ خانگی و صنعتی

مدیر عاملِ شرکتِ گاز با اشاره به مصرفِ ۲۰۳ میلیارد مترِ مکعبْ گاز در سال جاری گفت:این میزان نسبت به سال گذشته، حدود 10 میلیارد مترِ مکعب، افزایش را نشان می دهد که 7 میلیارد مترِ مکعبِ آن، مربوط به مصرفِ خانگی ومابقی، در نیروگاه ها بوده است.
 
آقای تربتی با تاکید بر لزومِ صرفه جویی و بهینه سازیِ مصرف در بخشِ خانگی،، از رایگان شدنِ بهایِ گاز در اقلیم هایِ 1 تا 3 کشور، یعنی مناطقِ غیرِ گرمسیری و تخفیف در محاسبه یِ بهایِ آن در تمامِ اقلیم ها، بشرط رعایت الگوی مصرف،، خبر داد. 

برگزاری انتخاباتِ ریاست جمهوری طبقِ قانون، در یک روز

وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئتِ دولت، درباره تصمیم‌گیریِ وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با توجه شیوعِ ویروسِ کرونا گفت: ما در ساعت و روزِ انتخابات، مشکلی نداریم.
 
نگرانی ما در تبلیغات و تجمعاتِ قبل از آن است که امکانِ انتقالِ این ویروس در این تجمعات، بسیار است و برای همین، در حال بررسی چگونگیِ برگزاری این تجمعات هستیم .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم خزعلی معاون رییس جمهور درامور زنان درخبر۱۸/۳۰مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۹ به اشتباه ویا به دروغ اعلام کردن که مهد کودکها تعطیل هستند.لطفا کذب بودن ویا اشتباه کردن ایشان را درخبراطلاع رسانی فرمایید
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha