خبر محبوبیت نام زهرا انتخاب نام نیکو از حقوق فرزندان بر والدین را در اخبار قرانی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۱۱:۲۴

بازدید از دستاوردهای ۱۰ ساله نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی قم

بازدید رئیس قوه قضائیه ایران , از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی قم. رونمایی از ۳۰۰ اثر پژوهشیِ تدوین شده, در یک سال اخیر, و راه اندازیِ سامانهء جامع پاسخگویی به سوالات دینیِ دفتر تبلیغات اسلامیِ حوزه علمیه قم, از جمله برنامه های این مراسم بود .

نمایش بیش از ۴۰ سال جهاد علمی

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی با ۳ هزار اثر تحقیقی ،پژوهشی در پژوهشگاه امام صادق (ع) برپا شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تار نمای zamamehedayat.ir از محتوای علمی این آثار پژوهشی بهره‌مند شوند.

معرفی رئیس جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت ا.. سید هاشم حسینی بوشهری با رای اکثریت قاطع اعضا ؛ به ریاست این نهاد عالی حوزوی انتخاب شد. پیش از این مرحوم آیت الله یزدی ریاست این نهاد را برعهده داشت.

اهانت به ادیان ممنوع

آزادی بیان و عقیده نباید دستاویزی برای اهانت به ادیان آسمانی و پیامبران قرار گیرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با تاکید بر این موضوع درسوالی درباره اهانت به پیامبر اسلام (صل الله علیه وآله) در فرانسه افزود: با توجه به مطالبی که از کتابهای مقدس نظیر انجیل و تورات و قرآن و کتب بودایی خوانده ام ‎؛ همه ادیان جهان از دشمنی و تجاوز به دور هستند.

حال اگر کسی به حقوق دیگری آسیب بزند یا به حقوق مومنان تعرض کند جایز نیست واکنش به این کار به قتل رساندن فرد دیگری باشد و این با روح هر یک از ادیان جهانی تعارض دارد.

 

ادامه تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست

ادامه تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست از یورش به مسجد الاقصی تا ورود به منازل فلسطینیان . نیروهای اشغالگر اسرائیل در ادامه اقدامات ظالمانه خود علیه فلسطینیان ، همچنین به سمت ده معلم و دانش آموز فلسطینی شلیک کردند که براثر استنشاق گاز اشک آوردچار مشکلات تنفسی آنان شدند. 

محبوبیت نام زهرا انتخاب نام نیکو از حقوق فرزندان بر والدین

انتخاب نام نیکو از حقوق فرزندان بر والدین. نام نیکو هدیه ای ارزشمند از سوی پدر و مادر به فرزند است که این هدیه در تاریخ زندگی ماندگار و پایدار می شود. خانواده ها در جمهوری آذربایجان نام زهرا را محبوبترین نام برای دختران خود می دانند .

فقدان یاور امام و رهبری به یاد عالم فرهیخته؛ آیت الله حائری شیرازی

به یاد آیت الله حائری شیرازی از روحانیون فاضل و یاور امام و رهبری . این عالم فرهیخته پس از سال ها کسب فیض از محضر بزرگان حوزه و تدریس علوم حوزوی و همزمان حضور درعرصه های مختلف سیاسی ؛در چنین روزی در سال ۱۳۹۶ در سن ۸۱ سالگی به دلیل بیماری به لقاء الله  پیوست.

مدافعان حرم، سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و جهاد

دلاورمردانی از تبار شهیدان دفاع مقدس که با تاسی از آموزه ‌های حق‌طلبی سیدالشهدا (ع) در راستای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(علیهم السلام) در قامت مدافعان حرم به مصاف با اندیشه‌ های افراطی و تکفیری رفتند و جامه شهادت، برازنده قامت استوارشان شد. گزارشی به یاد شهید محمد حسن قاسمی در این بخش خبری پخش شد. 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha