اخبار «افزایش تولیدات ایران خودرو و عرضه خودروی تارا» را در ۲۰:۳۰ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰- ۰۸:۲۴

شهر قرمز کرونایی نداریم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا : کاهش آمار قربانیان پایدار نیست و با کمی بی توجهی؛ همه چی به روز اول برمی گردد.
 
دکتر رییسی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در زمان تعیین شده خودش در دی ماه با رعایت دستورالعمل ها؛ درباره محدودیت های شب یلدا گفت: در این دو روز ساعت منع تردد درون شهری از هشت شب شروع می شود و همه اصناف به غیر از مشاغل گروه یک؛ از ساعت ۶  عصر تعطیل هستند.

تعطیلی آموزش مجازی دانش آموزان پایتخت 

به گفته سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران؛ در این دو روز آموزش مجازی دانش آموزان پایتخت هم تعطیل است.

اتفاق نظر دولت و مجلس برای واریز یارانه های کرونایی

به این ترتیب جمعیتی که این پرداخت کمکی رو دریافت می‌کنن تا ۴۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است .

تعویق قانون جدید صدور چک تا عید نوروز

به عقب انداختن قانون جدید صدور چک تا عید نوروز هم خبر دیگه ای بود که معاون اقتصادی رییس جمهور؛ اعلام کرد.

آخرین آمار جان باخته های کرونایی ؛ ۲۹ آذر

آخرین آمار جان باخته های کرونایی در یک روز حاکی از رسیدن این عدد به زیر دویست نفر است.
طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ نفر بر اثر این ویروس تاج دار جونشون رو از دست دادن و ۶ هزار و ۴۲۱ نفر هم به صف کرونایی‌های کشور اضافه شده.

پرسپولیس ایران، نایب قهرمان آسیا شد

در فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، پرسپولیس ایران، در دیداری حساس و نفسگیر، مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، دو بر یک نتیجه را واگذار کرد و دومین بار در ۳ سال اخیر، نایب قهرمان قاره آسیا شد.
 
هر دو گل کره ای ها، از روی نقطه پنالتی و به لطف وی اِی آر یا هموم کمک داور ویدئویی، به ثبت رسید.
 
پرسپولیس در حالی این مسیر سخت را تا فینال طی کرد که ۳ بازیکن اصلی و کلیدی را از جمله عیسی آل کثیر،به علت محروم بودن، در اختیار نداشت.
محرومیتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) به بهانه ای واهی، به نماینده کشورمون تحمیل کرد. 
 

شکستن قیمتها در بازار خودرو به شرطها و شروطها /افزایش تولیدات ایران خودرو و عرضه خودروی تارا

 
رقابتی کردن بازار، افزایش تولید، عرضه مدل های جدید و کوتاه کردن دست دلالان، موضوعاتی هستند که اگه عملی شود، به گفته وزیر صنعت، بازار را آروم می کند . 
 
وزیر صنعت از گروه صنعتی ایران خودرو و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا دیدن کرد.
 
افزایش ۳۰ درصدی تولیدات ایران خودرو و عرضه خودروی تارا از بهمن ماه خبری بود که مدیرعامل این شرکت خودروساز داد. مدیرعامل سایپا هم از عرضه ۱۰ محصول جدید در این گروه خودروسازی تا سه سال آینده گفت.
 

اصلاح ساختار بودجه، اولین قدم برای خنثی سازی تحریم ها

رئیس مجلس در جلسه هیئت عمومی دیوان محاسبات، با اشاره به اشکالات اساسیِ ساختار اقتصادی کشور تأکید کرد: با اقتصاد نفتی، رانتی و دولتی نمی شود در جنگ اقتصادی مقاومت کرد و خنثی سازی تحریم ها با چنین ساختار اقتصادی شوخی است.
 
آقای قالیباف با بیان اینکه در جنگ اقتصادی فعلی، سهم تحریم ها در مشکلات کنونی، کمتر از سوءمدیریت هاست، افزود: : نظارت بر بودجه باید کاملاً برخط و به روز باشه، البته این به معنای محدود کردن مدیران و دستگاه های اجرایی نیست اما گزارش های تفریغ بودجه باید به نحوی باشه که بتوان جلوی آسیب ها را در کمترین زمان ممکن گرفت و اشکالات رو اصلاح کرد.

خدمات الکترونیک قضایی همیشه همراه، با نرم افزار عدالت همراه

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از نرم افزار عدالتِ همراه رونمایی کرد.
 
نرم افزاری که به گفته آقای زارع پور همه خدمات الکترونیک قضایی ازجمله دریافت ابلاغیه های الکترونیک مثل اخطار و احضار، فهرست و نشانی محاکم قضایی، آگاهی از روند رسیدگی به پرونده ها ویژه اصحاب دعوا، دریافت خلاصه ی پرونده و استعلام درباره سوء پیشینه رو به کاربر ارائه می دهد.
 
آقای زارع پور درباره محفوظ بودن اطلاعات تلفن همراه افراد با نصب این برنامه هم تاکید کرد: حریم خصوصی افراد کاملا حفظ می شود و حتی اطلاعاتی که با رضایت خودشون ارسال می کنند هم محرمانه است.

افتتاح دومین مرز رسمی ایران و پاکستان

با تغییر مرز ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان از بازارچه به مرز رسمی، امکان انجام تمام امور گمرکی هم فراهم شد و صادرات، واردات، ترانزیت و جابجایی مسافر هم رونق می گیرد.
 
البته قراره در چهار نقطه دیگه از استان سیستان و بلوچستان مرز رسمی با پاکستان احداث شود.
 
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم گریزی به قیمت ها در بازار مسکن زد و گفت: قیمت مسکن همچنان نوسان دارد و حباب است.
آقای اسلامی با اشاره به هزینه تمام شده ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن گفت: ملاک این وزارتخانه همان برآورد اولیه است؛ یعنی به طور متوسط متری ۲ تا ۲ و نیم میلیون تومان.
 

تحریف در پی تحریم

حکایت آدرس غلط دادن این روزهای برخی رسانه ها از یک سخنرانی را در گزارش هشتگها مشاهده کنید . 
 

کامیون های انگلیسی در بن بست برگزیت

این تصاویر صف طولانی کامیون های انگلیسی در بندر دوور برای سوار شدن به کشتی حمل بار به فرانسه است که حدود سی و دو کیلومتر تخمین زده می شود.
 
گفته می شود علت این ازدحام به بن بست رسیدن مذاکرات معامله تجاری بین اتحادیه اروپا و انگلیس و افزایش نگرانی ها از اجرای برگزیت بدون توافق است.

شفافیت نبودن تعرفه های گمرکی انگلیس

شفافیت نبودن تعرفه های گمرکی هم باعث شده برخی مشتریان حمل و نقل عمومی ترجیح دهند بجای شرکت های انگلیسی از شرکتها و فعالان بخش حمل و نقل در داخل اتحادیه اروپا استفاده کنند. 
 

رئیس جمهور آمریکا به مردم: به خیابان بریزید؛ وحشی میشی / اطلاعات تازه از حمله سایبری به آمریکا 

رئیس جمهور آمریکا که انتخابات کشورش رو فاسدترین انتخابات تاریخ لقب داد، ساعاتی قبل، در تازه ترین پیام مجازی، از غیرممکن بودن شکستش در انتخابات گفت و به هوادارانش گفت: ۶ ژانویه یعنی حدود بیست روز دیگه، در پایتخت، تجمع کنند.
 
رئیس جمهور آمریکا به هوادارانش گفت: وحشی میشی
 
همزمان، اطلاعات تازه ای از حمله سایبری به آمریکا به گوش می رسد.
حمله ای که رسانه های آمریکا، بزرگترین حمله سایبری تاریخ توصیف کرده بودند، حالا معلوم شده، از ۶ ماه قبل کلید خورد و تا الان، کسی نفهمیده است.
 
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، این حملات را گسترده خواند و اسکای نیوز گفت: سازمان هسته ای آمریکا، یکی از آسیب دیده های حمله سایبری بود.
 
رئیس مایکروسافت اعلام کرد: حملات سایبری به آمریکا، بسیار فاجعه است و این فاجعه، همچنان ادامه دارد.
رسانه های آمریکایی، روسیه را مظنون اول این حمله های سایبری می دانند. 

کرونا همچنان در اوج

انستیتو رابرت کخ آلمان در تازه‌ترین گزارش خود خبر از رسیدن فوتی‌های کرونا به ۷۰۲ نفر طی ۲۴ ساعت اخیر داد. آماری که دولت آلمان را مجبور به تشدید محدودیت‌ها کرد.

در فرانسه هم شمار مرگ‌های کرونایی از مرز ۶۰ هزار نفر گذشت. از انگلیس هم خبر رسید ۹۰ درصد تخت‌های بیمارستانی پُر شده و دو سوم مردم تحت شدیدترین محدودیت‌ها برای کنترل این همه گیری هستند.

شمار تلفات کرونا در آمریکا هم برای سومین روز از مرز سه هزار نفر گذشته و آمریکا را باز هم رکورددار کرد. با اینکه هر ۵۰ ایالت آمریکا از بالا رفتن بی سابقه‌ی بیماران بدحال در بیمارستان‌ها خبر دادند، اما بر اساس گزارش رسانه‌های این کشور، اوضاع کالیفرنیا از بقیه وخیم‌تر است.

گام بلند ایران در ساخت واکسن کرونا

تا اینجای کار واکسن تولید داخل از آزمون های تخصصی سربلند بیرون امد و تا رسیدن به تولید انبوه، فقط یک قدم دیگه مانده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام
بازنشستگان تامین اجتماعی عاجزانه از بخش خبری ۲۰۳۰ می خواهند که در مورد همسان سازی حقوق صندوقهای بازنشستگی گزارش تهیه کنند و رسیدگی بشه که چرا بعضی از بازنشستگان کشوری نسبت به بازنشتگان هم سطح خودشان در تامین اجتماعی حقوقشان دوبرابر است؟
چرا در یک وزارتخانه اینقدر تبعیض و اختلاف ؟
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha