اخبار نرخ مصوب تخم مرغ با نرخِ مصوب از شنبه در خبر شبکه ۵ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۰۸:۵۱

محدودیت های کروناییِ شبِ آخرِ پاییز 

محدودیت‌های ِکرونایی شب یلدا از شنبه آغاز می‌شود.
بنابر اعلام ِقبلیِ ستاد ملی مقابله با کرونا فردا و پس فردا، ۲۹ و ۳۰ آذر، در تمامی شهر‌ها فعالیتِ اصناف، ساعت ۱۸ پایان می‌یابد و ترددِ خودرو‌ها هم در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌های قبلیِ تردد، بینِ شهر‌های ِنارنجی و قرمز همچنان به قوت خود باقی است. اما در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۸ نفر از هموطنان جان خودشون رو بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و هفت هزار و ۱۲۱ نفر هم نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت شد.

تداوم کمک های مومنانه در شهرستان های استان تهران

در راستایِ اجرایِ طرح شهید سلیمانی هزار بسته معیشتی به خانواده هایِ کمتر برخوردار شهرستان اسلامشهر اهدا شد. در شهر ِری هم خَیران در سومین مرحله رزمایش ِهمدلی ۸ هزار بسته ِمعیشتی را بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.
 

نقش آفرینی سوزن و نخ در کارگاه های تولید ماسک سنتی

ماسک هایی دست دوز و طبیعت دوست که حاصل هنری هزاران ساله بنام سوزن دوزی و نساجی است.
هنری برای خلق طرح هایی دلچسب و چشم نواز آنهم در عرصه ی سلامت که زیبایی هایی خاصی دارد.
 

افتتاح و کلنگ زنی چند مدرسه در دو شهرستان استان تهران

خیران و مسئولانِ اسلامشهری، مدرسه 15کلاسه ِعلی ابن موسی الرضا(ع) را با هزار و ۹۵۰ مترِ مربع زیر بنا افتتاح کردند.
برای ساختِ این مدرسه ِ خیرساز ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده. در پاکدشت هم عملیاتِ ساخت یک هنرستان و یک مدرسهِ خیرساز آغاز شد.
انفجار کپسول گاز در پاکدشت
انفجار کپسول گاز در یکی از روستا‌های پاکدشت، ۲ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت. در این حادثه یک واحد مسکونی به طور کامل تخریب و به منازل مجاور هم خساراتی وارد شد.

شمارشِ معکوس برای دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا

از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقهِ فردا، پرسپولیسِ ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در دوحه قطر به مصاف هم میرن، نشست خبریِ سرمربیانِ دو تیم امروز در محلِ برگزاریِ بازی برگزار شد.

دستگیری شکارچیانِ غیر مجاز  در دماوند

شکارچیانِ غیر مجاز به همراهِ ۳ قبضه سِلاح و ۶ لاشه یِ کَل و قوچِ وحشی، در مناطقِ حفاظت شده یِ دماوند، دستگیر شدند. باصدا 

تخم مرغ با نرخِ مصوب از شنبه

تخم مرغ با نرخِ مصوب ِکیلویی ۱۲ هزار تومان و شانه ای 28 هزار تومان ، بصورتِ مستقیم و با حذف شبکه دلالی از طریق ِاتحادیهِ مرکزیِ مرغداران، در سراسر کشور توزیع می شود.

مدیرکل تامینِ دام و فرآوریِ محصولاتِ دامیِ شرکتِ پشتیبانیِ امور ِدام  : بار اَندازهایی در استان های ِمختلف در اختیار تشکل هایِ تولیدِ تخم مرغ قرار گرفته که آنها از این مَبادی به طور مستقیم و با قیمت مصوب، تخم مرغ بفروشند.

آقای جعفری گفت با حذف شبکه دلالی ، قیمت تخم مرغ به ثبات می رسد.

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha