خبر گردهمایی "بیت المقدس ما را متحد می کند" را در اخبار قرانی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۰۸:۴۴

پایان مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا

اختتامیه ی بیست و پنجمین دورهء مسابقات سراسری قرآن کریم, ویژهء کارکنان پایور و وظیفه ناجا . رقابت نهاییِ این دوره از مسابقات با شرکت 500 نخبه, و برگزیده ی استانی، از 25 آذر، غیر حضوری آغاز شد و به صورت ویدئو کنفرانس پایان یافت؛
برگزیدگان جواز ورود به مسابقات سراسری قرآن کریمِ نیروهای مسلح را ، که سال آینده برگزار خواهد شد، دریافت کردند.
 

ششمین همایش بین المللی, و مجازیِ جغرافیدانان جهان اسلام در تهران

در این نشستِ فراملی, سردارِ سرلشگر, باقری, رئیس ستادکل نیروهای مسلح، بر نقش آفرینیِ نخبگان اسلامی, با جامع نگری و دوری از تعصبات برای بهود اوضاع تاکید کرد و گفت: مبنای توسعهء کشورهای منطقه، امنیت سرزمینیِ جهان اسلام از راه آرام‌سازیِ منطقه , و تأمین رفاه و امنیت به دست خودِ کشورهای منطقه است.
 

به یاد سردار دلها و شهدای مدافع حرم

پیش‌کنگرهء سپهبدِ شهید حاج قاسم سلیمانی, و شهدای مدافع حرمِ شمال کشور, در استان مازندران برگزار  شد.
این آیین با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و با سخنرانیِ سردار سلامی, فرمانده کل سپاه پاسداران, در مصلایِ ساری برگزار شد . 

دهمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان

آیین پایانیِ دهمین جشنوارهء علامه حلیِ استان اصفهان برگزار  شد.
از میان هزار و ۶۰۰ اثرِ ارسالیِ پژوهشگران به دبیر خانهء این دوره از جشنواره، ۴۰ اثرِ برتر, انتخاب , و روز گذشته در این مراسم , از دارندگان این آثار تجلیل شد .
 

گردهمایی "بیت المقدس ما را متحد می کند" در صنعا

جوانان یمنی , در حمایت از آرمان فلسطین و محکومیت عادی سازیِ روابطِ برخی از کشورهای عربی , با رژیمِ اشغالگرِ صهیونیستی، این نشست را برگزار, و بر گسترش و توانمندسازیِ فعالیت های اجتماعی, برای خنثی سازیِ طرح های آمریکایی-صهیونیستی تاکید کردند. 
 

حضرت زینب (سلام الله علیها) ؛ الگویی کامل برای حضور بزنگاه بانوان در جامعه

نگاه غرب به این موضوع چیست؟آیا حضور فعلی بانوان در فعالیت های اجتماعی به ضرورت است ؟ پاسخ این پرسش ها را در  گفتگوی خبری که با حضور خانم دکتر محسنی استاد محترم دانشگاه و پژوهشگر قرآنی؛ برگزار شد ؛ پیگیری کنید.
 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha