خبر شکست انحصار در خودروسازی را در اخبار ۲۰:۳۰ پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۰۸:۵۶

شکستن انحصار در خودروسازی

وزیر صنعت برای رسیدن به تولید خودرویی در شان یک ایرانی راهکار شکسته شدن انحصار در خودروسازی را ارائه داده است.

تعیین سقف درآمدی برای دفاتر رسمی

طرح تعیین سقف درآمدی برای دفاتر رسمی با جدیت در حال اجراست.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: این طرح براساس کار کارشناسی تدوین و اجرا شده و اکثریت قریب به اتفاق دفاتر اسناد رسمی از ان راضی اند، اما برخی از دفترخانه ها، چون منافعشان به خطر افتاده، علیه این طرح فضاسازی می‌کنند.

 تند شدن شیب نزولی کرونا در کشور

بعد از حدود ۷۰ روز، آمار فوتی‌های کرونا در کشور به کمتر از ۲۰۰ نفر کاهش یافت. در شبانه روز گذشته ۱۷۸ بیمار کرونایی فوت کردن و ۷ هزار و ۱۲۱ بیمار جدید هم شناسایی شدن که این آمار هم پایین‌ترین میزان در ۵۰ روز گذشته محسوب می‌شود.

آمار‌هایی که اثر بخش بودن محدودیت‌هایی رو نشون میده که از یک ماه پیش تاکنون در بسیاری از شهر‌های قرمز و نارنجی به اجرا در آمده است.

ازجمله این محدودیت‌ها که قراره فردا و پس فردا به منظور پیشگیری از رفت و آمد‌ها و دورهمی‌های شب یلدا، اجرا بشه، ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت ۱۸ و تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۰ به بعد است.


لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیازمند اصلاحات اساسی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بعد از ابلاغیه رهبری به دولت مبنی بر استفاده حداقلی از منابع نفتی برای هزینه‌های جاری، منابع و مصارف لایحه بودجه ۱۴۰۰ دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

به گفته آقای زارع، رئیس مجلس هم در نامه‌ای از رئیس جمهور خواست: لایحه بودجه ۱۴۰۰ با درآمد‌های پایدار، حداقل وابستگی به نفت و اصلاحات ساختاری ارائه شود.

همچنین امروز روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای تاکید کرد کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به دو درخواست رئیس جمهور برای تمدید زمان بررسی لوایح پالرمو و سی اف تی در مجمع و نیز فراهم کردن شرایط الحاق به این معاهدات، صرفاً با تمدید زمان بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کرده اند.

ابگرفتگی دوباره خوزستان

با آغاز بارش‌ها، برخی مناطق خوزستان از جمله بخشی از خیابان‌های اهواز، ماهشهر و شهر بندری امام خمینی دچار آبگرفتگی شد.
این در حالی است که تنها یک هفته از آبگرفتگی اخیر در این مناطق و خسارت به خانه و زندگی مردم می‌گذرد.  

توزیع نامناسب و نظارت ضعیف، علت طاقچه بالا گذاشتن قیمت تخم مرغ

معاون شرکت پشتیبانی امور دام: در تولید تخم مرغ نه تنها هیچ کمبودی وجود ندارد، بلکه بیشتر از نیاز هم تولید می‌شود. آقای جعفری با بیان اینکه، دلالی در شبکه توزیع باعث شده تخم مرغ با نرخ مصوب به دست مردم نرسد، گفت: اگه دلال حذف بشه قیمت تخم مرغ از همین فردا سروسامان می‌گیرد.

بدون تعارف با موضوع درخواست یلدایی پرستاران 

دوری و دوستی در روز‌های کرونایی؛ درخواست پرستارانی که در آستانه شب یلدا، به نمایندگی از کادر درمان، میهمان بدون تعارف این هفته هستند.

بنای دستگاه قضا بر همکاری با مجلس و دولت

رییس قوه قضاییه در جریان سفر یک روزه خود به قم که با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های ویژه بهداشتی صورت گرفت؛ در جلسه شورای قضایی این استان؛ با اشاره به لزوم همکاری و همدلی تمام قوا برای قوی شدن ایران؛ مبارزه با فساد را پیش زمینه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی دانست و گفت: نظام قضایی به دنبال رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و موانع رونق تولید است.

آقای رئیسی با تاکید بر حفظ امنیت ملی؛ از برخورد قاطع دستگاه قضا با عوامل نفوذی دشمن و توطئه کنندگان علیه امنیت ملت ایران؛ خبر داد.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha