ایران د جمع ۶ کشور صاحب فناوری سوییچ گیرهای فشار قوی را در خبر علمی و فرهنگی مشاهده کنید.
سازمان جهانی جهانگردی ، نشان تجاری «سیمرغ» ایران را ، به عنوان هویتِ بصریِ برندِ ملی گردشگری ، به رسمیت شناخت.
با این اقدام ، ایران بطور رسمی ، وارد فهرست کشورهای دارای نشان تجاری گردشگری شد. این برند ، تصویری از یک سیمرغِ در حال پرواز ، به رنگ های «فیروزهای» و «آجری» است ، که روی بال های آن ، ظرافت مُقرنس ، از عناصر تزئینی معماری سنتی ، به چشم می خورد. عنوانِ ایرانِ با شکوه ؛ تجربهای متفاوت هم ، شعارِ گردشگری ایران است ،که در کنار سیمرغ ، قرار گرفته.
درخشش فیلم کوتاه ایرانی ، در جشنواره بین المللی فیلم هندوستان
ایران - چتر بارش رحمت الهی
آمریکا- طوفان سرد یاسا و بارش سنگین برف
ژاپن - بارش شدید برف
انگلیس- صف کیلومتری کامیونها در بندر دوور