خبر «اخاذی و کلاهبرداری در پوشش مقامات و رفت و آمد تشریفاتیش در سطح شهر » را در ۱۸:۳۰ شبکه ۵ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۷- ۰۸:۰۸

سهل انگاری صعود کوهنوردان را به سقوط تبدیل کرد / ادامه جستجوها برای یافتن مفقودین

سهل انگاری و بی توجهی به هشدارها تا کنون جان هشت کوهنورد را گرفت. 
علیرغم هشدارها درباره صعود نکردن به ارتفاعات در روزهای نامساعد آب و هوایی اما دیروز شاهد چند حادثه در نقاط مختلف ارتفاعات تهران بودیم.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران : با تلاش نیروهای امدادی پیکر هشت جان باخته حوادث کوهنوردی کشف و جستجوها برای پیدا کردن مفقودین ادامه دارد.

شهر قرمز کرونایی نداریم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان نشست امروز این ستاد با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۳۳۰ شهر، زرد و ۱۰۸ شهر، نارنجی است که این دستاورد نتیجه رعایت دستورالعمل ها، همکاری همه دستگاه ها و اجرای طرح شهید سلیمانی است.
 
آقای رئیسی با بیان اینکه در ۳۰ استانِ کشور، روند ،به طور کامل نزولی بوده گفت: مازندران تنها استانی است که هنوز به طور کامل نزولی نشده است.
 
اما با تصویبِ ستادِ ملی مقابله با کرونا علاوه بر شهرهای نارنجی ممنوعیتِ تردد درون شهری از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرهای زرد هم ادامه دارد. 
 
آقای رئیسی در خصوصِ پیشنهادِ بازگشایی کلاس‌های حضوریِ پایه‌های اول و دوم ابتدایی گفت: این پیشنهاد در کمیته‌هایِ تخصصی رأی نیاورد و مدارس همچنان تا بوجود آمدن ِشرایط ِبهتر و شاید بعد از واکسیناسیون هم بصورت غیرحضوری برگزار شود.
 
ادامه کاهش نسبی آمار جان باختگان کرونا با فوت 134 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در کشور، آماری که نشان می دهد اگر رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی تداوم داشته باشد این آمار به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

گرانی دوباره محصولات شوینده و بهداشتی 

شرکتهای تولیدی بعد از دوبار افزایش قیمت در خرداد و آبان امسال ،برای سومین بار قیمتها را افزایش داده اند .
در همین زمینه ابتدا گزارشی میدانی از بازار این محصولات راکه همکارم تهیه کرده، می بینیم و بعد از گزارش ، پیگیر موضوع از مسولین خواهیم بود .

ایا تعزیرات به گرانی اخیر محصولات شوینده و بهداشتی ورود کرده؟

در این باره این بخش خبری با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اقای اسفنانی گفتگو کرده است و سوالات زیر را پرسید.
برخی از محصولات شوینده در همین چند روز باردیگر افزایش داشتند .
رئیس سازمان حمایت هم اعلام کرد اخرین مجوز افزایش قیمت مربوط به ماه گذشته بوده اما اجناسی که در هیمن روزها به بازار روانه شده بازهم افزایش قیمت داشته، ایا تعزیرات به این گرانی اخیر ورودی داشته؟ 

کاهش قیمتِ خرید اوراق مسکن در پایتخت

سقف قیمتِ خرید اوراق مسکن در پایتخت به 20 میلیون تومان کاهش یافت.
مدیرِ طرح و برنامهِ بانک مسکن گفت: با توجه به کاهش قیمت ها در بازار سرمایه، امروز هر برگه ِاوراقِ 500 هزار تومانیِ مسکن، 50 هزار تومان قیمت خورد و افرادِ تهرانی برای دریافتِ تسهیلات 200 میلیون تومانی باید 400 برگ اوراقِ مَسکن بخرند.
 
بگفته آقای مرادی افرادی که قصد استفاده از اوراق مَسکن دارند باید حدود 10 الی 11 درصدِ مبلغ تسهیلات را برای خرید اوراق در نظر بگیرند. مدیرِ طرح و برنامه ِبانک مسکن گفت: در تهران 200 میلیون تومان به زوجین و 100 میلیون تومان ،انفرادی تسهیلات پرداخت می شود.

دستگیری سارقی که قاتل شد

دیروز در همین بخش خبری از انتشار تصاویر سرقتی براتون گفتیم که در فضای مجازی باعنوان تصادف در سعادت آباد تهران مطرح شد در این حادثه که در استان البرز رخ داد سارقی پس از سرقت یک خودرو در کرج، حین فرار مردم را زیر گرفت. پلیس البرز اعلام کرد این متهم شناسایی و دستگیری شد.

اخاذی و کلاهبرداری در پوشش مقامات

این ماجرای مرد هزار چهره ای است که با دب دبه و کبکبه ی تقلبی، جیب بسیاری از شهروندان رو به بهانه انجام مشکلات اداری  خالی کرد. فیلم های تبلیغاتی و عبور و مرور تشریفاتیش در سطح شهر هم دیدنیه! البته تا قبل از دستگیری .

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای رسیدگی به پرونده های تعزیراتی

سخنگوی سازمان تعزیرات می گوید به شعب تعزیرات دستور داده شده نهایتا 15 روزه حکم پرونده ها صادر شود.
 
آقای سَرابیان همچنین در پاسخ ِاظهاراتِ یکی از مسئولان سازمانِ حمایت از حقوقِ مصرف کنندگان که گفته بود سازمان ِتعزیرات فقط به 35 درصدِ گزارش های ارسالی رسیدگی کرده است گفت: از آغازِ سال تا کنون از 174 هزار پرونده ِارسال شده به بیش از 172 هزار پرونده رسیدگی و متخلفان به پرداختِ 9 هزار و 800 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده اند.

تجلیل از سربازان نمونه ناجا در شرق استان تهران

امروز در مراسمی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سربازان و سرباز پرستاران نمونه ای که در دوران سربازی به میهن خدمت می کنند قدردانی شد.

ترخیص ِموتورسیکلت هایِ رُسوبی در تهران با تسهیلات ویژه ناجا

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت : در ابتدایِ این طرح ۱۵ هزار دستگاه موتور سیکلت در پارکینگ‌هایِ غرب استان تهران وجود داشت که با اجرای این طرح، تعدادِ قابل توجهی ترخیص شده و مالکانِ دیگرهم مهلت دارند تا هفدهم دی‌ماه موتورهای رسوبی خود را با تسهیلات ویژه ناجا تحویل بگیرند.
 

خرید گوسفند هم اینترنتی شد

سازمانِ مدیریت میادینِ شهرداریِ تهران برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، امکان خریدِ اینترنتیِ دام را برای شهروندان فراهم کرد.
 
متقاضیان می توانند دام دلخواه خود را که از 3 جایگاه‌ِ عرضه ِبهداشتی در سه پهنهِ شرقی، غربی و جنوبی شهر تهران واقع شده تأمین کنند. شهروندان برای خرید دام می‌توانند به نشانی اینترنتی دام بهداشتی نقطه تهران نقطه آی آر ( damebehdashti.tehran.ir ) مراجعه کنند و یا با شماره 55050000 تماس بگیرند.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha