آخرین وضع کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات تهران را در خبر ورزشی امروز پیگیر باشید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۳:۳۱

لیگ برتر فوتبال/ تساوی پرسپولیس و نساجی مازندران

لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه مقابل نساجی مازندران مساوی کرد اما رقیب اصلی دو تیم زمین مسابقه بود که شرایط مناسبی برای بازی نداشت.
 
اما در دیگر بازی از هفته هشتم بین ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان حاشیه ها بیشتر به متن غلبه کرده بود. از درگیری در انتهای بازی گرفته تا ممنوعیت دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه شهید سلیمانی. البته نفتی ها با یه گل برنده بازی شدند.

آخرین وضع کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات تهران

متاسفانه روز گذشته چند تن از هموطنان ما به علت سقوط بهمن و سرما در ارتفاعات شمال تهران جان خود را از دست دادند و گروههای امداد هم در تلاشند دیگر افراد گیر افتاده را نجات دهند. آخرین وضعیت این حادثه رو از زبان رئیس کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی در این بخش خبری دنبال کنید.

پیروزی ِ لیکرز و میامی و باختِ گلدن استیت و دنور در بسکتبال ان بی ای

در دیدارهای جذاب ِاین رقابتها، بامداد امروز، تیم لس آنجلس لیکرز مدافع عنوان قهرمانی برابر دالاس 138 - 115 به اولین بردش رسید. لبران جیمز با ۲۲ امتیاز، ۱‍۰ پاس منجر به گل و ۷ ریباند بهترین بازیکن این مسابقه بود.
 
همچنین تیم میامی، قهرمانِ کنفرانس شرق، مقابل ِنیواورلینز 111 - 98 به برتری رسید. دانکن رابینسن با23 امتیاز ستاره تیمش بود. در جریان کوارتر دوم، جیمی باتلر بازیکن تاثیرگذار میامی هم، به علت مصدومیت بازی رو ترک کرد. 
 
گلدن استیت 99 - 138 به میلواکی باخت و دومین بار شکست خورد. کریس میدلتن با 31 امتیاز و 6 پرتاب سه امتیازی برترین بازیکن زمین بود. تیم بوستون 95 - 123 به بروکلین باخت.
 
کایری اروینگ با ۳۷ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل و ۶ ریباند بهترین بازیکن این مسابقه بود و در آخرین بازی ِصبح امروز، لس آنجلس کلیپرز مقابل دنور 121 - 108 پیروز شد.

فشردگی رقابتهای فوتبال جزیره با نزدیکی شروع سال جدید میلادی

لیگ برتر انگلیس با نزدیک شدن به شروع سال جدید میلادی مثل همیشه فشردگی رقابتهای جزیره بیشتر از قبل میشه. لسترسیتی و چلسی در دیدارهایی سرنوشت ساز به مصاف حریفاشون می روند.
 
از هفته پانزدهم این رقابتها از ساعت 16 در دیداری حساس لسترسیتی رده دومی میزبان منچستریونایتد رده سومی است. لستر 27 و یونایتد 26 امتیازیه. از ساعت 18 و سی دو بازی برگزار میشه که استون ویلا با کریستال پالاس و فولام با ساوتهمپتون رو به رو می شود.
 
از ساعت 21 چلسی که با 25 امتیاز در رده پنجم قرار داره با آرسنال 14 امتیازی دیدار میکنه. همزمان از ساعت 23 و سی هم منچسترسیتی با نیوکاسل و شفیلدیونایتد با اورتون رده چهارمی رو به رو میشه. سایر بازی های هفته فردا برگزار می شود. 

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان؛ صدرنشینی تیمهای سپاهان و شهرداری سیرجان

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان؛ با صدرنشینی تیمهای سپاهان و شهرداری سیرجان ، در گروههای یک و دو به پایان رسید. در هفته پنجم این رقابتها و از گروه یک، سپاهان اصفهان با دو گل نماینده البرز رو شکست داد.
 
بازی شهرداری بم با ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی هم صفر - صفر ، مساوی شد. از گروه دوم هم، شهرداری سیرجان سه - صفر مقابل سارگُل بوشهر ، به برتری رسید.
 
وچان کردستان هم یک - هیچ ملوان انزلی رو مغلوب کرد. بازی پالایش گاز ایلام با قشقایی شیراز هم برگزار نشد. در جدول رده بندی، سپاهان با 4 برد و بدون باخت، همچنان صدرنشین گروه یک است.
 
در گروه دو هم، شهرداری سیرجان و وچان کردستان هر دو با چهار پیروزی به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند. نیم فصل دوم  از 19 دی آغاز می شود.

لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ پیروزی مهرام، نارسینا و گروه بهمن

تیمهای مهرام، نارسینا و گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان حریفان را شکست دادند.
در ادامه بازیهای هفته دهم و از گروه یک، گروه بهمن، مدافع عنوان قهرمانی به سختی و با نتیجه 50 - 49 مقابل نامینوی اصفهان به برتری رسید.
 
مهرام تهران با نتیجه قاطع ۱۱۳ - 50 سینام مشهد رو شکست داد. گاز تهران هم 76 - 31 به نارسینا تهران باخت. در این گروه، مهرام با 9 بازی و 7 برد صدرنشینه. نارسینا با 7 پیروزی، دو بازی کمتر و بدون باخت دومه. گروه بهمن هم با 6 برد و سه باخت در رده سوم قرار دارد.

دور چهارم لیگ تنیس روی میز؛ پیروزی شهرداری شهر بابک و دانشگاه آزاد

تیمهای شهرداری شهر بابک و دانشگاه آزاد دور چهارم لیگ تنیس روی میز را ، با پیروزی پشت سر گذاشتند. 
 
در این دور از رقابتها، تیم شهرداری شهر بابک موفق شد 6 - صفر حریفش وچان کردستان رو شکست دهد. در دیگر بازی این مرحله، پادما یدک اصفهان 2 - 4 به تیم دانشگاه آزاد باخت. در این فصل از رقابتها 6 تیم با هم به رقابت می پردازند.

تیراندازی با تفنگ، جام مدافعان سلامت، قهرمانی نجمه خدمتی

رقابت‌های آزاد تیراندازی با تفنگ، جام مدافعان سلامت، با قهرمانی نجمه خدمتی به پایان رسید. 
در ادامه مرحله نخست این مسابقات، در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی با کسب بالاترین امتیاز برسکوی نخست ایستاد.
 
حسنا توتونچی از تهران ، نایب قهرمان شد و نرجس امام قلی نژاد از مازندران ، در جایگاه سوم قرار گرفت. ۵۱ ورزشکار در رشته تفنگ بادی بانوان ، در این رقابت حضور داشتند. 

برترین پومسه کاران دور رفت لیگ بانوان مشخص شدند

در پایان رقابتهای هفته های اول تا چهارم، زینب شهریاری، مبینا رییسی، یگانه اسدی، مهسا صادقی، نسترن ملکی و اعظم درستی در رده های سنی مختلف قهرمان شدند.
 
در بخش تیمی هم پترو صدف و آکادمی پومسه بندری، تیمهای برتر شناخته شدند. 39 پومسه کار در بخش انفرادی و تیمی با هم به رقابت کردند. 

اردوی آماده سازی کاراته بانوان در کیش

تیم ملی کاراته بانوان مرحله دوم اردوی آماده سازی در کیش برگزار می کند.
رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، نگین آنتونی، شیما آل سعدی و فاطمه سعادتی ملی پوشان حاضر در این اردو هستند.
 
این ورزشکاران، پس از منفی شدن تست کرونا، تمرینات شون رو آغاز کردن. این اردو تا ۲۴ دیماه ادامه داره و هدف، آماده سازی بانوان کاراته کا  برای حضور در لیگ های جهانی ست. 

اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در زاهدان

تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان که برای شرکت در دو رویداد مهم آماده می شود . در زاهدان اردو زده است. شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان در فصل زمستان باعث شده دیگر تیمهای ملی هم، این استان را برای برگزاری اردو انتخاب کنند.

اخباری از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی تیم های خارجی ؛ ۶ دی

*سازمان لیگ برتر فوتبال یکشنبه بیست‌ویکم دی ماه را برای برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس اعلام کرد.
*بشار رسن که بعد از دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شد با باشگاه قطر قرارداد بست. 
*باشگاه المپیک دونتسک اوکراین برای فروش شهاب زاهدی مهاجم ایرانی خود مبلغ یک میلیون یورو تعیین کرد.
*تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران که برای برگزاری بازی دوستانه راهی تاجیکستان شده اند، پس فردا به ایران بازمی گردند.
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha