اخبار « مسی رکورد پله را شکست » را در خبر ورزشی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۳:۴۷

دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با دو دیدار دنبال می شود

در دومین روز از بازیهای این هفته، از ساعت 15، تیمهای پیکان و سایپا به مصاف هم میرن. در جدول رده بندی پیکان نهم و سایپا در رده یازدهم قرار دارد.
 
در دیگر دیدار امروز از ساعت 15 و 45 دقیقه، تیم ِآلومینیوم اراک ِرده هفتمی مهمانِ شهرخودروست.
شاگردای رحمتی جزو سه تیم آخر جدول هستند. نوازی مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی گفت بازیکنانش، دو باخت متوالی مقابل گل گهر سیرجان و استقلال را فراموش کردند و با انگیزه تر از همیشه به میدان می ایند.
 
در تک بازی روز نخست،​ سپاهان مقابل مس رفسنجان 2 - 1 به برتری رسید و با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر به رده دوم جدول صعود کرد.

جام اتحادیه انگلیس؛ منچسترسیتی به نیمه نهایی رفت

جام اتحادیه انگلیس قدوس با برنتفورد راهی دور بعد شد. منچسترسیتی با شکست پرگل آرسنال به نیمه نهایی رفت.

یوونتوس نخستین باختِ فصلشو در فوتبال سری آ ایتالیا تجربه کرد

در نخستین شب هفته چهاردهم، دیشب یوونتوس در ورزشگاه خانگی میزبان فیورنتینا بود. در دقیقه 3 بازی دوسان جاهوویچ (Dusan Vlahovic) دروازه تورینی ها را باز کرد.
دقیقه 18، یووه با اخراج خوان کوادرادو 10 نفره شد. دقیقه 76، آلکس ساندرو، مدافع یووه به اشتباه دروازه خودی رو بازی کرد.پنج دقیقه بعد هم، مارتین کاسِرِس (Martin Caceres) گل سوم فیورنتینا را زد.
 
این اولین باخت فصل یووه بود. فیورنتینا با این برد 14 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.
در دیگر بازی دیشب، کروتونه ی قعرجدولی 2 - یک مقابل پارما پیروز شد و با 9 امتیاز به رده هجدهم صعود کرد. امشب در مهمترین بازیها، میلان با لاتسیو، اینتر با هلاس ورونا و رم با کالیاری به مصاف هم می روند.

مسی رکورد پله رو شکست

بارسلونا با پیروزی مقابل وایادولید به رده پنجم فوتبال باشگاهی اسپانیا صعود کرد.
مسی رکورد پله رو شکست. در ادامه بازیهای هفته پانزدهم لالیگا، بامداد امروز، بارسلونا در مصاف میزبانش - وایادولید با 3 گل به برتری رسید. لِنگِله، برایت وِیت و مسی گل های بارسلونا را زدند.
 
ستاره آرژانتینی بارسا با گلزنی در این دیدار رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرد و از ۶۴۳ گل پله - اسطوره برزیل عبور کرد و با 644 گل  به تنهایی رکورد بیشترین گلزنی در یک باشگاه رو به خود اختصاص داد.
 
پیش از این پله با پیراهن سانتوس چنین رکوردی را به نامش ثبت کرده بود. شاگردان کومان با این برد 24 امتیازی شدن و به رده پنجم رسیدند.
 
اتلتیکومادرید با دو گل رئال‌سوسیداد را برد و در صدر جدول 32 امتیازی شد. در بازی های دیگه، ویارئال مقابل بیلبائو به تساوی یک - یک رسید. والنسیا با یک گل به سویا باخت. دیدار الچه با اوساسونا دو - دو و اوئسکا با لوانته یک - یک مساوی شد. در دو بازی پایانی این رقابتها امشب ختافه با سلتاویگو بازی می کند و از 22:15 دقیقه هم رئال‌مادریدِ رده دومی میزبان گراناداست. 
 

فصل جدید لیگ بسکتبال ان بی ای؛ رویارویی بروکلین و گلدن استیت

فصل جدید لیگ بسکتبال ان بی ای از بامداد امروز آغاز شد.
پس از 72 روز، نخستین دیدار از فصل جدید با رویارویی بروکلین و گلدن استیت شروع شد. در این بازی، بروکلین یکی از مدعیان جدید 125 - 99 به برتری رسید و برای دیگر مدعیان خط و نشان کشید.
 
در این دیدار کوین دورانت بعد از یک سال دوری از میادین برای بروکلین مقابل تیم سابقش بازی کرد.
کایری ارویگ با 26 و کوین دورانت با 22 امتیاز در این برد تاثیرگذار بودند. در تیم گلدن استی استفان کری بعد از یک فصل مصدومیت دوباره به میادین بازگشت و در مدت ۳۰ دقیقه حضورش در زمین ۲۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل داشت اما نتونس جلوی اولین شکست تیمش را بگیرد.
 
در دیگر دیدار بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز - مدافع عنوان قهرمانی 109 - 116 به همشهریش لس آنجلس کلیپرز باخت. پال جرج از کلیپرز با کسب 33 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود و لبران جیمز با 22 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس منجر به گل برترین بازیکن لیکرز بود

لیگ برتر بسکتبال؛ شیمیدر؛ دوم جدول

لیگ برتر بسکتبال، شیمیدر با برتری مقابل شهرداری بندرعباس به رده دوم جدول صعود کرد. 
در ادامه این رقابتها و از گروه ب که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود، شیمیدر قم مقابل شهرداری بندرعباس با نتیجه 76 - 68 به پیروزی رسید.
 
شیمیدر با این برتری به 4 امین برد خودش دست پیدا کرد و پشت سر مهرام صدرنشین ایستاد. ذوب آهن هم 94 - 52 تیم قعرجدولی آینده سازان را مغلوب کرد و سومین پیروزی خود را به دست آورد. 

شطرنج بازان نوجوان سوم مسابقات قهرمانی جهان شدند

شطرنج بازان نوجوان کشورمان با کسب دو مدال طلا و نقره عنوان سوم مسابقات قهرمانی جهان را بدست آوردند.
در روز پایانی رقابتها، سینا موحد در رده سنی کمتر از ۱۰ سال واسلاو فینک از جمهوری چک را برد و صاحب مدال طلا شد.
در فینال کمتر از ۱۶ سال، امیر رضا پورآقا بالا به فردریک سوان آلمانی باخت و به مدال نقره دست یافت.
 
بدین ترتیب تیم 7 نفره شطرنج نوجوانان کشورمون با کسب یک مدال طلا و یک نقره در رده سوم جهان ایستاد. این رقابتها با حضور ۱۳۸۰ شطرنجباز از ۱۱۴ کشور که به میزبانی گرجستان و به صورت برخط برگزار شد. 

تجلیل از اسطوره های تنیس روی میز، فوتبال و کشتی

صندوق اعتباریِ حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در مراسمی از سه اسطوره کشورمان در رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال و کشتی تجلیل کرد.

جام باشگاه‌های زنان اروپا؛ خادم الشریعه و تیمش ششم شدند

بانوی شطرنج کشورمان به همراه تیمش به عنوان ششم جام باشگاه‌های زنان اروپا دست یافت. 
در این رقابتها که بصورت برخط برگزار شد، تیم کلیشی ایی چِس 92 از فرانسه که سارا خادم الشریعه را در اختیار داره ششم شد.
 
شطرنجباز کشورمان با سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی از نه امتیاز، چهار و نیم امتیاز کسب کرد و باعث صعود تیمش از مرحله مقدماتی به نهایی شد. در این مسابقات، 42 تیم در پنج گروه باهم رقابت کردند و در پایان به تیم قهرمان۲۵۰۰ یورو اهدا شد. تیمهای دوم و سوم هم به ترتیب 2 هزار و 1500 یورو جایزه نقدی دریافت کردند. 

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دستجات آزاد در کیش آغاز شد

رقابتهای امسال ِتنیس جام حذفی باشگاهها و دستجات آزاد از ۲۴ دی تا چهارم بهمن در مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار خواهدشد.
 
انجام دادن تست کرونا،72 ساعت پیش از آغاز مسابقات برای بازیکنان، سرپرست و مربیِ هریک از تیمها الزامیه. در دوره گذشتهِ این مسابقات، تیم هیات تنیس البرز، قهرمان شده بود.

آزمون، طارمی و قلی زاده نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا

سردار آزمون، مهدی طارمی و علی قلی زاده نامزد دریافت جایزه بهترین لژیونر هفته آسیا معرفی شدند.

جام حذفی فوتبال آلمان؛ پیروزی دورتموند، لایپزیگ و اولم

در مهمترین بازیهای جام حذفی فوتبال آلمان دیشب، دورتموند 2 - صفر مقابل برانشوآیگ به پیروزی رسید. لایپزیگ با سه گل آگزبورگ را برد. شالکه 3 - یک به اولم باخت.

توافق انتقال رناتو سانچز 

لیورپول برای انتقال رناتو سانچز بازیکن پرتغالی لیل فرانسه با پرداخت مبلغ 18 میلیون پوند به توافق رسید. 
 

محرومیت مربی تیم مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت علیرضا طوفانیان مربی تیم مس رفسنجان به علت اهانت به داور در بازی با سپاهان، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لیگ برتر فوتسال؛ تساوی گیتی‌پسند و فردوس قم

در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند مقابل فردوس قم به تساوی 3 - 3 رضایت داد. 
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha