خبر «حوزویان مجاز به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شدند» را در خبر امروز قرانی پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۱:۰۱

همایش بین‌المللی مکتب سردار شهید سلیمانی در مشهد مقدس

اولین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی نمایش اصل بصیرت انقلابی و توحیدی سردار دل ها برگزار شد.

نخستین همایش مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه های کشور . این مراسم با حضور جمعی از شخصیت های دانشگاهی کشور و مسئولان و دانشگاهیان خراسان رضوی به صورت مجازی و حضوری در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار شد.

مستند با من نگاه کن / روایتگر بخشی از فضائل اخلاقی آیت الله حائری شیرازی

به یاد آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی. به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال نماینده اسبق ولی فقیه و امام جمعه شیراز از مستند زندگی پر برکت این عالم ربانی در موسسه مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب رونمایی شد. 

این مستند روایتگر بخشی از فضائل اخلاقی آیت الله حائری شیرازی است.

قدردانی از برگزیدگان جشنواره قرآنی هدهد

آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور باعنوان هدهد و با حضور وزیر بهداشت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گفته خانم دکتر لاری معاون وزیر بهداشت ، در ۵۲ رشته این جشنواره، از سال گذشته، بیش از ۷۴ هزار دانشجو، استاد و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت کردند که ۵۱۳ برگزیده انتخاب شدند.

پایان بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان

این مراسم در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار و از طریق شبکه های اجتماعی برای علاقه مندان به حوزه شعر و ادب از سراسر کشور پخش شد. اما آثار برخی از شاعران در این برنامه قرائت و افراد برتر معرفی و از آنان قدردانی شد.

مجوز ورود حوزویان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با الحاق یک بند به ماده یک طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری موافقت و مقرر کردند، استادان و مدرسین حوزه علمیه نیز از این پس می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند. 

شهادت نوجوان فلسطینی در نزدیکی باب حُطَه قدس شریف

این نوجوان فلسطینی 17 ساله، در عملیات استشهادی، پیش از شهادت، یکی از نظامیان صهیونیست را با شلیک گلوله زخمی کرد. گروه های مقاومت فلسطین با استقبال از این عملیات، آن را واکنش به تلاش های اسرائیل برای یهودی سازی قدس و پیامی برای عاملان عادی سازی روابط با متجاوزان به حقوق مردم فلسطین و امت اسلام در مسجد الاقصی دانستند.

افتخار یمنی ها به یک نسخه نفیس از قرآن کریم

مردم این کشور به این قرآن که به خط امام علی(ع) است وابستگی دارند و آن را در مکانی مقدس حفظ کرده اند .

انس با قرآن در ندامتگاه

مددجویان در ندامتگاه مرکزی یاسوج، در استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح یادمان شاگردان مکتب قرآنی و مدافعان حریم ولایت، کل قرآن کریم را کتابت کردند ضمن اینکه در دیگر ایام، برای شرکت در فعالیتهای معارفی فعال هستند.

طلاب جهادی بروجنی پای کار بیماران کرونایی

در یک ماه گذشته ۲۵ نفر از طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) در قالب گروه جهادی جوادالائمه (ع)، با حضور در بخش کرونای بیمارستان بروجن اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای، کمک‌درمانی و حمایتی کرده‌اند. 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha