خط پایان سرشبکه نفوذ و اغتشاش را در اخبار۲۰:۳۰ پیگیری کنند .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳- ۰۸:۴۹

سر به زیر شدن آمار کرونا، نتیجه‌ی مسئولیت پذیری مردم

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از کاهش شهر‌های با وضعیت قرمز به ۱۲ شهر خبر داد و در عین حال که روند کاهشی بیماری رو در اکثر استان‌های کشور امیدوار کننده دونست، نسبت به عادی انگاری اوضاع هم هشدار داد.

آقای روحانی یک درخواست یلدایی هم از مردم داشت. شب یلدا را مجازی برگزار کنید.

اما مردم شهر‌های آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش از استان گیلان؛ مردم شهر‌های آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه، نور و نکا از استان مازندران، مردم زرین دشت از استان فارس و هموطنانمون از بافت کرمان و گمیشان گلستان به گوش باشند که شهرهاشون در وضعیت قرمز کرونایی است.

بر اساس گزارش‌های رسیده بیشترین میزان بستری هم در استان‌های ایلام، ​ اردبیل، تهران و گلستان بود.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کاهش شهر‌های قرمز از ۳۴ شهر به ۱۲ شهر ماحصل رعایت بیش از ۹۰ درصدی شیوه نامه هاست.
آقای رئیسی: همچنان دورهمی‌های خانوادگی سهم بیش از ۵۰ درصدی در شیوع ویروس دارند.

حمل و نقل عمومی بیش از ۳۰ درصددر شیوع ویروس نقش دارد که در این راستا به گفته معاون اقتصادی رییس جمهور، تا فروردین ماه پنج هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری کشور اضافه می‌شود.

دکتر نهاوندیان همچنین از اختصاص هزار و ۹۰۰ میلیارد تومن در قالب تسهیلات به واحد‌های فرهنگی و هنری آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.


تست انسانی کرونا در سه فاز از هفته اول دی 

مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام درباره واکسن کرونا توضیح داد: 
تست انسانی از هفته اول دی در سه فاز انجام می‌شود. فاز نخست در ۵۶ فرد تزریق در جنسیت و سن‌های متفاوت انجام می‌شود پس از ۲۸ روز بررسی آثار تزریق فاز دوم شروع می‌شود که در فاز دوم حدود ۵۰۰ نفر تزریق می‌شوند و در فاز سوم محدودیت‌ها برداشته می‌شود و انشاله تولید و عرضه انبوه به بازار اتفاق می‌افتد.


آمار کرونا در کشور  (۲۲ آذر) 

ویروسی که براساس اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۲۱ نفر رو به کام مرگ کشونده و ۸ هزار و ۲۰۱ نفر رو مبتلا کرده.


نگران چک‌های موجود دربازار نباشید؛ قانون جدید؛ فقط برای چک‌های جدید است

به گفته مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی؛ ممنوعیت چک کشیدن در وجه حامل هم؛ فقط شامل چک‌های جدید است و چک‌های فعلی محدودیتی در این زمینه ندارند.

آقای محمدبیگی: تفاوت چک‌های جدید و قدیمی فقط در تاریخ اعتباریه که در برگه‌های چک ثبت می‌شود و کسی که می‌خواد چک بنویسه باید به تاریخ اعتبار دست چک توجه کند.  


دود شدن سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ایران

سخنگوی گمرک میگه: طی چهار سال گذشته، حدود یک میلیارد دلار صرف واردات محصولات دخانی به کشور شد؛ یعنی به طور متوسط سالی ۲۵۰ میلیون دلار در کشور دود می‌شود؛ البته این آمار واردات رسمی دخانیات است و با در نظر گرفتن قاچاق دخانیات، این رقم به مراتب بسیار بیشتر است.

به گفته آقای لطیفی، فقط در سال ۹۸، بیش از ۲۱۸ میلیون دلار محصولات دخانی از جمله سیگار وارد کشور شده است.


سرشبکه نفوذ و اغتشاش در خط پایان

روح الله زم، صبح امروز به جرم جاسوسی برای بیگانگان وخیانت اعدام شد.

جاسوسی به نفع سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و فرانسه، اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، تلاش برای دامن زدن به آشوب و اغتشاش در کشور، نشر اکاذیب و ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور و تشویق دشمن به تشدید تحریم‌های ضدایرانی از جمله جرائم زم بود.

این مجرم امنیتی بار‌ها تلاش کرده بود با ارائه خدمات به سرویس‌های جاسوسی و امنیتی دشمن، اطلاعاتی از محل تردد فرماندهان نظامی بویژه حاج قاسم سلیمانی را در اختیار سرویس‌های جاسوسی و امنیتی دشمن گذارد.

ساعتی بعد از اعلام خبر مجازات این جاسوس، پدر وی با انتشار سوگواره‌ای به طرح برخی ادعا‌ها درباره آخرین دیدار با روح الله زم پرداخت که بلافاصله توسط مقامات قوه قضائیه تکذیب شد.

همزمان برخی افراد در فضای مجازی با بازنشر گفتگوی زم و پدرش در سال‌های فعالیت کانال خبری معاند آمدنیوز، به ادعا‌های پدر وی واکنش نشان دادند.


ترکیه به ایران: روابطمان دوستانه است؛ نمی‌دانستیم درباره شعر قرائت شده، حساسیت دارید!

وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با همتای ایرانی، از روابط نزدیک و دوستانه میان تهران و آنکارا گفت و تاکید کرد: رئیس جمهور ترکیه، به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد و نسبت به حساسیت‌های پیرامون شعر قرائت شده، مطلع نبوده است.
مولود چاووش اوغلو گفت: رئیس جمهور ترکیه فکر می‌کرد، شعر درباره لاچین و قره باغِ و برای همین، این شعر رو در مراسم باکو خوند.
آقای ظریف هم در گفتگو با همتای ترکیه ای، با تاکید بر اهمیت روابط دوستانه و محترمانه دو کشور، ابراز امیدواری کرد، روابط دو جانبه، بیش از پیش، گسترش پیدا کند.  


مسیر جعل هویت در دفاتر اسناد رسمی مسدود شد

از این پس دفاتر اسناد رسمی موظفند اثر انگشت مراجعان رو با اثر انگشت ثبت شده در کارت هوشمند ملی تطبیق دهند تا کسی نتونه جای کس دیگه‌ای سند بزند.  


دستگیری گروگانگیر سابقه داری که می‌خواست ادای هالیوودی‌ها را در آورد

شروری که با گروگان گرفتن چند نفر در یک اتوبوس در قم، خواستار آزادی تعدادی از اقوامش از زندان شده بود؛ تیرش به سنگ خورد و خودش کت بسته روانه زندان شد..            
 

یکصدایی ایرانی‌ها در مقابل شعرخوانی جنجالی رئیس جمهور ترکیه

این شعرخوانی، موجی از همدلی ملی به راه انداخت. روزنامه‌ها را یک صدا شدند و صفحه اول تمام روزنامه‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی یک روایت مشترک داشت.  


زیر گرفتن معترضان آمریکایی در نیویورک!

همزمان با تظاهرات در بسیاری از شهر‌های آمریکا، در نیویورک، یک ماشین ناشناس، معترضان به بی عدالتی ساختاری رو زیر گرفت و دست کم ۶ نفر رو به شدت مجروح کرد.
 

اعتراض به تقلب و فساد در انتخابات مردم واشنگتن را به خیابان ها آورد 

در واشنگتن-پایتخت، مردم در اعتراض به تقلب و فساد در انتخابات، به خیابان ریختند.
رئیس جمهور فعلی آمریکا هم بازهم خودش رو برنده انتخابات معرفی کرد و در صفحه شخصیش نوشت: ما تازه دعوا رو شروع کردیم. وکیل رئیس جمهور آمریکا هم، دستگاه قضایی کشورش را بی مسئولیت توصیف و تهدید کرد: کار ما تموم نشده.

در سوی دیگر کارزار قدرت در آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب این کشور که رسما وزرای دولتش را معرفی کرده، به خاطر پسرش هانتر زیر شدیدترین فشار رسانه‌ای است.
در تازه‌ترین نشست خبری، خبرنگاری از بایدن پرسید: آیا پسرت جرمی مرتکب شده؟ جو بایدن هم در جواب گفت: به پسرم افتخار می‌کنم! وقتی خبرنگار پرسید کِی فهیدی که بازداشت شده است، رئیس جمهور منتخب آمریکا، بدون هیچ جوابی، محل رو ترک کرد..  


وضعیت کرونا در امریکا اروپا نگران کننده است

آمریکا که با اختلاف تقریبا دو برابری از هند، رتبه اول مبتلایان و کشته‌های جهان را به خود اختصاص داد، نتوانست اقتصادش را هم از این بیماری، مصون نگه دارد و بر اساس اعلام چاک شومر، مسئول دموکرات‌های سنا، با شیوع کرونا، شهرداری‌های آمریکا، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از کارکنان را اخراج کرده اند.


در آلمان که کشته‌های روزانه اش به حدود ۵۰۰ نفر رسید، وزیر بهداشت، وضع را وخیم توصیف کرده و درخواست قرنطینه فوری داد. در فرانسه هم که کشته‌ها به روزی ۵۰۰ نفر نزدیک می‌شود، زمان توزیع واکسن شرکت سانوفی، به علت نتایج نامطلوب آزمایش‌ها بالینی، به تعویق افتاد.
در سوئیس هم به علت افزایش افسار گسیخته مبتلایان و کشته‌های کووید ۱۹، از ساعت ۱۹، در همه کشور، ممنوعیت خروج از منزل اعمال می‌شود.


هدیه‌ای از حاج قاسم برای حاج عبدالله

لوتی بازار امین السلطان (کاسبی که مال دنیا براش بی ارزش بود) که چند هفته پیش مهمان بدون تعارف بود.  
رییس دفتر سردار سلیمانی در نیروی قدس پس از برنامه بدون تعارف به مغازه حاج عبدالله رفت و هدیه‌ای به یاد حاج قاسم به او داد.
این مزد دل بزرگ و معرفت حاج عبدالله بود.


ابطال واگذاری‌های غیرقانونی املاک دولتی در مناطق آزاد

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری شیوه نامه واگذاری زمین و واحد مسکونی به کارکنان مناطق آزاد تجاری- صنعتی رو از تاریخ صدور باطل اعلام کرد.

هیئت عمومی دیوان اعلام کرده: واگذاری اموال و املاک دولتی از ناحیه دستگاه‌ها و مقامات اجرایی فقط باید با اجازه قانونگذار باشه و خارج از اون ممنوع است.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha