افشای جدیدترین حفاری ها در قدس شریف را در خبر قرانی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲- ۱۲:۰۲

اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن و معرفی برترین ها

پرونده چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران دیشب در تهران بسته شد و برترین ها در رشته های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

 

قدردانی از برترین های طرح رهپویان وحی

قدردانی از برترین های طرح رهپویان وحی و بیستمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ستاد آجا این آیین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

گسترش فرهنگ قرآنی در کشور

تاکید بر لزوم توجه به متمم قرآنی در همه قوانین کشور، با اجرای کامل وظایف فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی

 آقای قره شیخ لو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگوی قرآنی روز گذشته ضمن تصریح این موضوع اعلام کرد: این مرکز برای ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند یاری بیشتر فعالان قرآنی است .

همچنین وی از نیاز تشکیل حلقه های قرآنی در 8 هزار بقعه خبر داد و افزود: هم اکنون در 200 بقعه کشور جلسات قرآن و تفسیر برگزار می شود .

به یاد فرماندهان پیروز مقاومت

 آمادگی ها برای برگزاری مراسم نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در عراق. براساس اعلام بسیج مردمی عراق ، این مراسم به نام هفته فرماندهان پیروزی نامگذاری شده و قرار است با حضور سران سیاسی ، نظامی و شهروندان عراقی در بغداد و دیگر استان های عراق بطور همزمان برگزار شود

 

افشای جدیدترین حفاری ها در قدس شریف

تخلفات علنی و زیرزمینی رژیم اشغالگر در قدس شریف ادامه دارد.

با افشای جدیدترین حفاری های رژیم صهیونیستی در بخش های زیرین قسمت شرقی مسجدالاقصی ، فخری ابودیاب کارشناس مسائل قدس، ساعاتی پس از اعلام این خبر اخطاریه ای از اشغالگران برای تخریب منزل اش دریافت کرد.

 

وقفی برای حمایت از فناوری هسته‌ای و شرکت‌های دانش بنیان

وقف، هدیه ای بی منت برای خلق و رحمتی بی پایان برای واقف . در گامی نوین یکی از واقفان خیراندیش روستایی از استان مازندران، بخشی از اموالش را به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال ، با نیت توسعه و تحقیق علمی در پارک علم و فن‌آوری با اولویت انرژی هسته‌ای وقف کرد. این نخستین وقف هسته ای کشور است .

 

امروز سالروز درگذشت نویسنده و عالم زاهد آقانجفی قوچانی

این روحانی مبارز و عالم نامدار که در شصت و هشت سالگی دارفانی را وداع گفت آثاری گرانسنگ و ارزشمند همچون کتب سیاحت شرق و سیاحت غرب را از خود به یادگار گذاشت .

برکتی مضاعف با اهداء بخشی از اموال

زکات یکی از دستورات اسلامی است که برخی از کشاورزان نیک اندیش ، سالهااست با هدیه دادن بخشی از زراعتشان ، خیری دنیوی و اخروی برداشت و ذخیره می کنند . باغداداران مراغه ای از پیشگامان پرداخت زکات مستحبی اند.

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha