وضع جسمانی آیت الله مصباح یزدی را در اخبار قرانی امروز پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۷- ۱۸:۲۵
  • افتتاحیه کارشناسی روایتگری و کاردانی امور فرهنگی و موزه دفاع مقدس

قرار است این رشته ها در مرکز آموزش های علمی کاربردی شهر مقدس قم ، به دانشجویان آموزش داده شود .

مدیر حوزه های علمیه ی کشور در این آیین ماندگاری و زنده نگه داشتن معارف و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را نیازمند روایتگری و پیام رسانیِ رسانه ای دانست و افزود: دفاع مقدس فراتر از بُعد ملی یک بعد گفتمانی و دینی داشته است و این وجه همان وجه تمایز و تقدس این دفاع از جنگ های کشورهای دیگر است.

آیت الله اعرافی با اشاره به تدوین برنامه های حوزه های علمیه در 40 مضمون و 900 برنامه تصریح کرد: حوزه ، دانشگاه و سایر قشرهای جامعه ما باید بدانند در مورد نشر ارزشهای دفاع مقدس می بایست گامهای بزرگی بردارند و نباید اجازه دهیم دفاع مقدس مورد فراموشی و تحریف واقع شود.

گفتنی است رشته‌های روایتگری و کارگردانی امور فرهنگی و موزه دفاع مقدس امسال با پذیرش ۶۴ دانشجو آغاز شده است.

 

  • طلاب جهادگر خالصانه در حال خدمتگزاری به بیماران و مردم

از ابتدای شیوع بیماری کرونا، طلبه ها با نیتی خالصانه درکنار کادر پزشکی به یاری هموطنانشان می شتابند. خدمتی بی منت که شایسته ی قدردانیست و به الگویی اسلامی برای دیگر گشورها تبدیل شده است .

 

  • حال نامساعد آیت الله مصباح یزدی

با اعلام حجت‌الاسلام مجتبی مصباح یزدی، «روند درمانی عضو خبرگان رهبری و استاد حوزوی ، تحت نظر تیم پزشکی در حال پیگیری مداوم است ولی وضع ایشان همچنان مطلوب نیست و به طور جدی نیازمند ادامه توسلات و دعاهای آحاد مردم هستیم. 

  • مرحله مقدماتی مسابقات دانش آموزان؛ ۲۴ تا ۳۰ آذر

مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات دانش آموزان سراسر کشور ، از  ۲۴ تا ۳۰ آذر همزمان با هفته گرامیداشت قرآن ، عترت و نماز برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: با اجرای دیگر برنامه ها نیز حدفاصل هفته آخر آذر و هفته اول دی، برای ارتقا سطح سواد قرآنی، عترت و نماز دانش آموزان تلاش می کنیم .

  • درگذشت پیر تعزیه ایران

حاج رضا نصر الله لنکرانی، از چهره های تأثیرگذار تعزیه ، بیش از هشتاد سال نسخه خوانِ نقش شمر در شبیه خوانی ها ، به ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (علیه السلام ) بود. این هنرمند باسابقه و دایرةالمعارف آگاهی و معرفت تعزیه روز گذشته ، بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت .

  • طرحی مومنانه و جهادی با همیاری جوانان داوطلب و بسیجی

مسجد سنگر سلامت ، برنامه ای ملی و خداپسندانه است که در این روزهای کرونایی با هدف کمک به کادر درمان و خدمت به بیماران اجرا می شود.

در استان خراسان رضوی که پیشتاز اجرای این طرح است دست کم پنج هزار بسیجی آموزش های مرتبط برای مقابله با کرونا را فرا گرفته اند و منتظر به کارگیری اند .

  • خطبه ۱۷۲ نهج البلاغه ۳/۲۲

حرص به خلافت و جاه طلبی برای آزمندان و دنیا طلبان

این گروه به همین دلیل علیه امام علی (ع) دست به توطئه زدند ، با عِلم براینکه ولایت از آن معصوم است و به تبع آن تشکیل حکومت فقط برای این بزرگواران خواهد بود؛ بازهم این جایگاه مهم تصمیم گیری برای سرنوشت دنیای اسلام را غصب کردند.

 

  • بزرگترین رویداد قرآنی این روزهای ایران اسلامی در هتل ارم پایتخت

مرحله پایانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه ویژه برادران با داوری اساتید مطرح کشوری و بین المللی از شنبه این هفته آغاز شده است و تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha