تعریف ۳۴ طرح بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش
مدیرعامل سایپکو گفت: ۳۴ طرح بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش با هدف جلب رضایت مشتری در سال ۱۴۰۲ در ایران خودرو تعریف شده است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما از ایران خودرو؛ آقای کیانوش پورمجیب مدیرعامل ساپکو در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعههای خودرو با اشاره به رویکردهای نظاممند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش پس از تحویل خودرو را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
وی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف ۵۹ طرح بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارشهای دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخصهای مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی طرحهای تحول و بهبود کیفیت قطعات است.
پورمجیب با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
مدیرعامل ساپکو از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو همسو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.