اخبار «پیگیری روند افزایش قیمت فولاد و قیر» را در خبر ۲۱ شبکه ۱ مشاهده کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸- ۲۱:۰۰

_ نشست مشترک سران قوا، با اولویت دادن به خنثی سازی تحریم ها و تدوین بودجهء بدون تورم

روسای قوا ، امروز به میزبانی رئیس مجلس ، جلسه تشکیل دادند تا درباره مهمترین موضوعات کشور، از جمله لایحه بودجه، سلامت و خنثی سازی تحریم ها، هماهنگ شوند.
 

- پیگیری روند افزایش قیمت فولاد و قیر

- ابلاغ قانون مالیات بر خانه های خالی 

بر اساس این قانون در صورتی که یک واحد مسکونی، بیش از ۱۲۰ روز از سال، بدون سَکنه یا کاربر باشد، «خانه خالی» محسوب می‌شود. مالک چنین واحدی در سال اول، ماهانه معادل ۶ برابرِ مالیات بر اجاره؛ در سال دوم، معادل ۱۲ برابرِ مالیات بر اجاره؛ و سال سوم به بعد، معادل ۱۸ برابرِ مالیات بر اجاره، مشمول مالیات خواهد شد.

- برای سومین بار ، ستاد تنظیم بازار، برای افزایش قیمت تخم مرغ مجوز داد

این، تازه ترین قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار، برای این کالای اساسی است. این سومین افزایش قیمتی است که ستاد تنظیم بازار، امسال برای تخم مرغ تصویب کرده.
این در حالیست که برنامه ریزی شده، همه خوراک مرغ های تخم گذار با ارز یارانه ایِ 4200 تومانی تامین شود و این نرخ در سه سال اخیر، تغییری نکرد. 
 
معاون جهاد کشاورزی دبیر ستاد تنظیم بازار، امروز گریزی هم به بازار لبنیات، نان و مواد شوینده زد و تاکید کرد، کالاهایی که ارز 4200 می گیرند اجازه افزایش قیمت ندارند.

- بیش از ۱۷ میلیون ایرانی، در طرح شهید سلیمانی، غربالگری شدند

رِکورد بی سابقه کاهش آمار کرونا با اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی؛ وزیر بهداشت خبر داد: ظرف یک ماه اجرای این طرح، 60 درصد شمار جانباختگان کاهش یافت.

- دستور رییس جمهور برای ایجاد کارخانه نوآوری 

رئیس جمهور به همه اُستانداران کشور دستور داد که اقدامات خود را ، برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان هایشان سرعت دهند.

- روسای دادگستری در دفاع از بیت المال منتظر دادخواست نمانند

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: قضات و روسای دادگستری در دفاع از حقوق عامه و دست اندازی به بیت المال منتظر رسیدن شکایت و دادخواست نمانند.

- شناسایی و آغاز تعقیبِ 48 متهم درخصوص پرونده ترور سردار سلیمانی

دبیر ستاد حقوق بشر کشور، در نشست دادگستری ها و دادستان های کشور با رئیس قوه قضائیه از شناسایی و آغاز تعقیبِ 48 متهم درخصوص پرونده ترور سردار سلیمانی خبر داد.

- حاج قاسم، مرد میدان بود، هم در عَرصه نظامی و راهبردی و هم سیاسی

دبیرکل حزب الله لبنان، با این توصیف، از فرمانده شهیدِ سپاه قدس؛ سیلیِ موشکی ایران در حمله به پایگاه امریکاییِ عین الاسد را ، بیانگر جرأت و عظمت رهبر معظم انقلاب خواند و بر اخراج کامل امریکایی ها از منطقه، به عنوان انتقامِ خونِ فرماندهان مقاومت تاکید کرد.
سید مقاومت، توان بالای حزب الله در عرصه نظامی را، دلیل هراس دشمن صهیونیستی خواند که سبب عملکردِ توأم با ترس و لرزِ صهیونیستها شده است.
 

- ویروس جهش یافتهء انگلیسی، در 16 کشور جهان

شناسایی ویروس جهش یافتهء انگلیسی، در 16 کشور جهان، و افزایش هشدارها درباره تکمیل ظرفیت بیمارستان ها و کمبود امکانات و نیرو، بویژه در انگلیس و آمریکا.
 
نیویورک تایمز: بدترین سناریوی کرونایی ، پیشِ روی آمریکایی ها قرار دارد.
 
کرونای انگلیسی همچنان، درحال آلوده کردن کشورهای جهان است. پس از شناسایی ویروس جهش یافتهء انگلیسی در 10 کشور اروپایی و استرالیا، کانادا ، ژاپن و کره جنوبی، حالا خبرها از ورود این ویروس به نروژ و فنلاند حکایت دارد.
 
چرا بعد از گذشت چند ماه از سفارش فروش سهام عدالت،هنوز مبلغی به حساب سهام داران عدالت واریز نشده است؟
 

_ اجرای طرح موتوریار در پایتخت

_ تیغ قانون بر دیوارهای ویلای 20 میلیاردی 

_ منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، روی ریل توسعه

- ادامه درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با ساکنان صهیونیست در سرزمینهای اشغالی

- حاج قاسم هنوز زنده است / جای جایِ عراق به یادِ فرماندهان شهیدِ محور مقاومت

حتی زنده تر از دوران حیاتش، و اسطوره ای شده مقدس و بی پایان برای دل نوشته ها و اشعاری که قرار است ازین به بعد، متولد شوند. حالا در یک سالگیِ شهادتش، هنر و ادبیاتِ انقلاب اسلامی هم گواهی می دهد که شهید سلیمانی، خود، بزرگترین مروجِ فرهنگ مقاومت است.
 

- داستانی دیگر از ایثار معلمان در خط مقدم مقابله با کرونا

بیشتر بدانید : 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha