جدیدترین خبر‌ها از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر را در خبر ورزشی شبکه ۳ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۱۴:۱۸

حمایت دولت از نماینده کشورمان برای فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی دولت و وزیر ورزش در حاشیه جلسه‌ی امروز هیات دولت از حمایت همه جانبه از پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند و آرزوی قهرمانی برای نماینده کشورمان کردند.


جدیدترین خبر‌ها از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر

سه روز به بازی پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مانده است. در اخبار امروز آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان در قطر را در ارتباط با حمیدرضا حجازی در دوحه قطر شرح داد.  

قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران در لیگ برتر کشتی فرنگی

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام با قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران به پایان رسید.

پیروزی رئال مادرید و دورتموند در فوتبال باشگاهی اسپانیا و آلمان

رئال مادرید با درخشش بنزما به صدر جدول نزدیکتر شد. امشب بارسلونا به مصاف صدرنشین لالیگا می‌رود.

در نخستین بازی هفته نوزدهم فوتبال اسپانیا، رئال مادرید ۳ - یک مقابل مهمانش بیلبائو به برتری رسید. شاگردای زیدان با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

کریم بنزما دوبار و تونی کروس یکبار برای کهکشانی‌ها در این دیدار گل زدند. آندر کاپا هم تک گل تیم حریف را به نام خودش ثبت کرد.

در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم بارسلونا مقابل رئال سوسیدادِ صدرنشین صف آرایی می‌کند. این بازی، ساعت ۲۳ و سی دقیقه امشب برگزار می‌شود.  

توقف مدعیان در لیگ برتر انگلیس/ چلسی باخت و منچسترسیتی به تساوی رسید.

در شروع دیدار‌های هفته سیزدهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خونه از پس وست برومویچ ِ قعرنشین برنیومد و به تساوی یک - یک رسید.

Gundogan گوندوگان، سیتی رو پیش انداخت، اما دیاز به اشتباه دروازه خودی رو باز کرد تا شاگردان گواردیولا، همچون هفته قبل، به نتیجه تساوی دست یابند.

منچسترسیتی با این تساوی در رده ششمِ. قرار گرفت. ولورهمپتون به لطف گل دقیقه ۹۶ نِتو چلسیِ مدعی رو دو - یک شکست داد. ابتدا اولیویه ژیرو برای چلسی گلزنی کرد، اما در ادامه پودِنس بازی را به تساوی گشاند و نِتو هم تیرخلاص را زد تا گرگ‌ها پیروز این بازی حساس شوند.

در ادامه دیدار‌های این هفته، امشب شش بازی برگزار می‌شود که در حساسترین مسابقه، لیورپولِ رده دومی میزبان تاتنهامِ صدرنشین است.  
 
باشگاههای آلمان
 
 
فوتبال باشگاهی آلمان، دورتموند نخستین پیروزیش را با سرمربی جدیدش دشت کرد.

در آغاز هفته دوازدهم بوندس لیگا، دورتموند که بعد از شکستِ سنگین هفته قبل مقابل اشتوتگارت، لوسین فاوره رو برکنار کرده بود، با هدایتِ ادین ترزیچ به مصاف وردربرمن رفت.

در این بازی آگوئرو، زنبور‌ها را پیش انداخت، اما موهوالد گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم، این مارکو رویس بود که گل برتری دورتموند را به ثمر رساند. دورتموند با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

در سایر دیدارها، مونشن گلادباخ مقابل فرانکفورت ۳ - ۳ و اشتوتگارت مقابل یونیون برلین ۲ - ۲ متوقف شد.

دیدار هرتابرلین با ماینتس هم بدون گل تموم شد.

در مهمترین بازی‌های امشب، بایرلورکوزن، بایرن مونیخ و لایپزیگ - تیم‌های اول تا سومِ جدول، به ترتیب با کلن، وولفسبورگ و هافن هایم دیدار می‌کنند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از امروز آغاز می‌شود

در هفته نخست و در مهمترین دیدار، مس سونگون - مدافع عنوان قهرمانی میهمان سن ایچ ساوئه. گیتی پسند اصفهان، مهمانِ شهید منصوری قرچکه که دوباره به لیگ برتر برگشت است.

در بازی‌های دیگر، مقاومت البرز با اهورا بهبهان، فردوس قم با کراپ الوند قزوین، فرش آرای مشهد با ایمان شیراز و کوثر اصفهان برابر راگای تهران به میدان می‌روند. تیم‌های شهروند ساری و ملی حفاری اهواز در هفته اول استراحت دارند. فصل جدید لیگ برتر به دلیل کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم هندبال ستارگان دشتستان به نخستین پیروزی در لیگ برتر هندبال دست یافت

در دیداری معوقه از دور رفت این رقابتها، تیم ستارگان دشتستان ۲۸ - ۲۱، تیم نفت و گاز گچساران رو از پیش رو برداشت. این نخستین برد تیم ِستارگان دشتستان در این فصل هست. مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، دهه دوم دیماه، به صورت متمرکز در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد.  

تیم اکسون به پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال دست یافت

در ادامه این مسابقات که به صورت متمرکز به میزبانی تهران در حال برگزاری است، دیشب از گروه الف؛ تیم اکسون تهران ۷۴ - ۶۶ بسکتبال خوزستان را شکست داد. در نخستین بازی دیروز شهرداری گرگان ۹۷ - ۷۴ آویژه صنعت پارسا مشهد را برده بود.

مسابقات دانشجویان آسیا؛ شطرنج باز کشورمان، در جمع مدعیان

شطرنج باز کشورمان، در مسابقات دانشجویان آسیا،   با کسب سه پیروزی متوالی، در بین مدعیان قرار گرفت.

در پایان دور سوم این رقابتها، کیانا عرب با کسب سه پیروزی، به همراهِ نمایندگان هند و مغولستان در صدر قرار گرفت.

وصال حامدی نیا، نیکی نادرنیا و کیمیا قاضی الشریف، دیگر شطرنجبازان کشورمان در این مسابقات هستند.

در رده بندی تیمی هم، تیم ایران، پس از مغولستان و هند، در رتبه سوم قرار دارد.

دور‌های چهارم تا ششم این مسابقات، امروز برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از روز گذشته با شرکت ۳۷ دانشجو از ۱۱ کشور، به صورت برخط آغاز شده که رقابت شطرنج بازان کشورمان، به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.  

کاراته کاران بانوان، شانس سهمیه‌ی المپیک توکیو را دارند

تیم ملی کاراته بانوان، اردو‌های خودش را این بار با حضور حمیده عباسعلی، کاراته کای المپیکی کشورمون، برگزار کرد. ملی پوشان، هنوز شانس کسب سهمیه‌ی المپیک توکیو را دارند.

نشست جمعی از نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی با حضور معاون ورزشِ بانوانِ وزارت ورزش برگزار شد.

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز با محوریت تعیین مدیر عامل برگزار خواهد شد.

نامزدهای بهترین لژیونر این هفته آسیا 

از هفته هفدهم ژوپیلرلیگ بلژیک، شارلوا ۴ - ۳ سرکل بروژ رو شکست داد. علی قلی‌زاده گل اول شارلروا رو زد و کاوه رضایی به علت مصدومیت در بازی حاضر نبود.

سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند و کریم انصاری فرد نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر این هفته آسیا شدند.  
 

هفته دوازدهم سری آ  ایتالیا

از هفته دوازدهم سری آ و در نبرد برادران اینزاگی لاتسیو با تساوی ۱ - ۱ مقابل بِنِوِنتو متوقف شد و دیدار اودینزه با کروتونه هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در مهمترین بازی‌های امشب هم یوونتوس با آتالانتا؛ میلان با جنوا و اینتر با ناپولی دیدار می‌کنند.

لیگ دسته یک فوتبال امروز با برگزاری ۹ مسابقه وارد هفته پنجم می‌شود که در مهمترین بازی ها؛ استقلال خوزستان با آرمان گهر؛ فجرسپاسی با پارس جنوبی و بادران با تیم هوادار دیدار می‌کند.
 

فصل جدید لیگ برتر فوتسال؛   ۲۶ آذر

* فصل جدید لیگ برتر فوتسال از امروز آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار، مس سونگون - مدافع عنوان قهرمانی میهمان سن ایچ ساوه است.

* گیتی پسند اصفهان، مهمانِ شهید منصوری قرچکه و مقاومت البرز با اهورا بهبهان دیدار می‌کند. تیم‌های شهروند ساری و ملی حفاری اهواز هم در هفته اول استراحت دارند.
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha