آخرین وضعیت کاروان پرسپولیس در دوحه قطر برای بازی نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در خبر ورزشی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۴- ۱۳:۳۰

آخرین وضعیت کاروان پرسپولیس در دوحه قطر برای بازی نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

حریف تیم پرسپولیس در دیدار نهایی، اولسان هیواندی کره جنوبی است.  این تیم دیروز در دیدار فینال منطقه شرق آسیا ویسل کوبه‌ی ژاپن رو شکست داد و برای کسب قهرمانی باید روز شنبه با پرسپولیس مسابقه می‌دهد.


پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال

هفته ششم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی استقلال و پیروزی تراکتور پایان یافت. دیدار‌هایی که رضایت مربیان استقلال و تراکتور را به همراه داشت.
فکری سرمربی استقلال بعد از پیروزی ۲ - صفر تیمش مقابل شهرخودرو مشهد گفت: برای ما خیلی مهم بود که بدون گل خورده از زمین بیرون بیاییم.
رحمتی سرمربی شهرخودرو هم معتقد بود بازی را خوب شروع نکردند و گل خوردند.
اخباری سرمربی ماشین سازی تبریز پس از شکست یک - صفر مقابل تیم همشهریش - تراکتور گفت: با برنامه بازی کردیم و تیم ما از نظر انگیزشی و روانی آماده این بازی بود.
 
نیکبخت مربی تراکتور هم گفت: مزد برتری برابر ماشین سازی را در دقایق آخر بازی گرفتیم.


درخشش لژیونر‌های فوتبال ایران در لیگ‌های اروپایی

دیشب طارمی، انصاریفرد و صیادمنش گل کاشتند.
 
ادامه دور سوم فوتبال حذفی پرتغال، دیشب پورتو در ورزشگاه خانگی با نتیجه ۲ - یک میهمانش توندِلا (Tondela) رو شکست داد و به جمع ۳۲ تیم برتر راه یافت.
گل اول پورتو در این دیدار رو مهدی طارمی به ثمر رسوند.

هفته دوازدهمِ فوتبال باشگاه‌های یونان

در هفته دوازدهمِ فوتبال باشگاه‌های یونان، دیشب، تیم آک آتن با درخشش مهاجم ایرانی خود ۴ - ۳ آپولون رو شکست داد و در رده چهارم جدول ۲۲ امتیازی شد. گل‌های اول و سوم آاک آتن رو کریم انصاریفرد به ثمر رسوند.

در هفته سیزدهم لیگ اوکراین، دیشب تیم زوریا ۲ - صفر مقابل اولکساندریا (Oleksandria) به برتری رسید. گل دوم زوریا در این بازی رو الهیار صیادمنش زد.  


لیگ برتر انگلیس

توقف تاتنهام و لیورپول مقابل حریفان در لیگ برتر انگلیس، لسترستی با عبور از یاران جهانبخش به رده سوم رسید.

در هفته دوازدهم این رقابتها، تاتنهامِ صدرنشین  ۱ - ۱ مقابل کریستال پالاس متوقف شد.
تک گل تاتنهام را هری کین، به ثمر رسوند. فولام در خانه میزبان لیورپول بود.

در همون نیمه اول بابی رید تیم فولام رو پیش انداخت. اما در نهایت محمد صلاح با گلزنی از نقطه پنالتی تیمش را از شکست فراری داد. لیورپول با این تساوی ۲۵ امتیازی و پس از تاتنهام، در جدول دوم است.  

لسترسیتی با سه گل مقابل برایتون به برتری رسید و به رده سوم جدول راه یافت. لستر در همون نیمه اول، با گل‌های مدیسون دو بار و جیمی واردی یک بار برتریش را به حریف دیکته کرد. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۵۵ برای برایتون به میدان رفت. آرسنال بحران زده هم با یه گل به خودی اوبامیانگ به برنلی باخت.  

فوتبال باشگاهی ایتالیا 

میلان در شبِ بدشانسیِ هاکان به سختی از شکست گریخت. یوونتوس با پنالتی‌های رونالدو پیروز شد.  
در آخرین شب از هفته یازدهم این رقابتها، تیم صدرنشین میلان در حالی که با دو گل از پارما عقب بود، در نهایت با دو گلِ هرناندز به تساوی ۲ - ۲ رسید و در صدر جدول ۲۷ امتیازی شد.

در این دیدار هاکان چالهان‌اوغلو - بازیکن میلان ۳ بار توپ رو به تیرک دروازه پارما زد.

در بازی مهم دیگری، یوونتوس - مدافع عنوان قهرمانی  ۳ - یک برابر جنوا به برتری رسید. 
رونالدو دوبار از روی نقطه پنالتی و دیبالا یک بار برای بانوی پیر گل زدن. یووه با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

در سایر دیدارها، ناپولی ۲ - یک بر سمپدوریا غلبه کرد و با ۲۳ امتیاز و تفاضل گلِ بهتر نسبت به یوونتوس در رده سومه. رم با نتیجه پرگلِ ۵ - یک بولونیا رو برد. آتالانتا هم با ۳ گل بر فیورنتینا غلبه کرد.  


فوتبال باشگاهی اسپانیا 

ویارئال مساوی کرد؛ بارسلونا با تک گل مسی از سد لوانته گذشت.
از هفته سیزدهم لالیگا؛ بارسلونا مقابل لوانته ۱ - هیچ به برتری رسید. مسی تک گل بازی رو زد. مسی با این گل به رکورد ۶۰۰ گل زده با پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا در ۶۳۶ بازی رسید.

بارسلونا با این برد و دو بازی کمتر در رده هشتم ۱۷ امتیازی شد. در دیگر بازی، ویارئال با تساوی ۱ - ۱ مقابل رئال بتیس متوقف شد. گرانادا هم با یه گل الچه رو شکست داد. در آخرین بازی این هفته؛ امشب سلتاویگو با کادیز دیدار می‌کند.  


فوتبال باشگاه‌های آلمان

بایرلورکوزن به صدر جدول فوتبال باشگاه‌های آلمان صعود کرد.  
در شب پایانی هفته یازدهم بوندس لیگا، بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی ۴ - یک هوفنهایم رو شکست داد و با ۲۵ امتیاز جای بایرن مونیخ رو در صدر گرفت.

در این دیدار لئون بایلی دوبار، فلوریان ریچارد ویرتز (Florian Richard Wirtz) و لوکاس آلاریو (Lucas Alario) هرکدام یکبار برای بایر گلزنی کردند.

در دیگر بازی دیشب، شالکه‌ی بحران زده در حالی که تا دقیقه ۹۳، دو - یک از آگزبورگ پیش بود ۲ - ۲ مساوی کرد. شالکه با چهار امتیاز قعر جدوله و هنوز بعد از یازده هفته طعم پیروزی را نچشید.


جام جهانی کشتی فرنگیِ صربستان

ساروی به دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگیِ صربستان راه یافت
در دومین روز این رقابت‌ها در بلگراد، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل نمایندگان هند و ایتالیا، در نیمه نهایی به موسی اولویف - قهرمان جهان از روسیه باخت و به دیدار رده بندی رفت.

ساروی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف برنده دیدار فرنگی کاران ارمنستان و بلغارستان می‌رود.
اما حسین نوری، دیگر نماینده کشورموندر این مسابقات در رده بندی وزن ۸۷ کیلوگرم به نوویکوف از اوکراین باخت و پنجم شد.

بامداد امروز رحمان عموزاد به همراه عباس حاج کناری  برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد راهی صربستان شدند.  

لیگ برتر هندبال

لیگ برتر هندبال با برتری پاس ناجای قم و پرسپولیس بهبهان پیگیری شد.
در ادامه دور برگشت ِرقابت‌ها در گروه الف، پاس ناجای قم با نتیجه نزدیک و با اختلاف یک گل ۲۷ - ۲۶ نفت و گاز گچساران رو شکست داد.

در بازی دیگر پرسپولیس بهبهان ۳۱ - ۲۷ ستارگان دشتستان رو از پیش رو برداشت. در جدول این گروه، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجای قم اول تا سومن. دور برگشت لیگ برتر هندبال به میزبانی شیراز در حال برگزاری است.

نارسینا و پاز، در دیداری معوقه در لیگ برتر بسکتبال، برابر هم به میدان رفتند.

این بازیِ معوقه از هفته دوم مسابقات، در گروه الف است. این مسابقه به علت کرونایی شدن چند نفر از اعضای تیم نارسینا معوقه اعلام شده بود.


نعمتی، پس از شکست کرونا، راهی اردوی تیراندازی با کمان شد

زهرا نعمتی، پس از غلبه بر کرونا، با هدایت بهزاد پاکزاد، اردوی خود را در سایت تیراندازی با کمانِ آزادی آغاز کرد. این اردو تا یازدهم دی ادامه دارد.

نعمتی خودش را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک، حاضر شود و درصورت کسب سهمیه؛ دومین بار در هر دو رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک حاضر شود.  


لیگ برتر تکواندو

مراسم قرعه کشی لیگ برتر تکواندو برگزار شد و این رقابت‌ها به صورت یک مرحله‌ای خواهد بود.

* بازی‌های کبدی ساحلی آسیا، فروردین در چین برگزار خواهد شد. بازیکنان هم در تلاشن تا در جمع ۶ بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها قرار بگیرند.


* مبارزات پنجاک‌سیلات بانوان، در بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۱ تایلند در سه وزن برگزار می‌شود

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری رقابت‌های پنجاک سیلاتِ داخل سالن آسیا، مسابقات بخش زنان در اوزان منهای۵۰، ۶۰ و ۶۵ کیلوگرم برگزار می‌شود.

جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشورمون هم درباره حضور تیم ملی ایران در این رقابت‌ها برگزار شد. ضمن اینکه اردو‌های تیم ملی از اواسط دی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ امروز

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی برای تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان در تاجیکستان خبر داد.

فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد با فان مارویک سرمربی سابق تیم ملی هلند برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده تا جانشین پینتو شود.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز از ساعت ۱۴ و سی دقیقه برگزار می‌شود.
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha