خبر دومین همایش مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام را در خبر قرانی امروز مشاهده کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۴- ۱۱:۵۵

مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی؛ فردا

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی از فردا تا ۲۷ آذر به صورت غیر حضوری در سازمان عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار می شود.

دومین همایش مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام

حجت الاسلام رضا غلامی، رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی در نشست خبری این گردهمایی بر مبنای پیشگیری و مقابله گفت: همایش، با هدف ورود به صورت علمی و عملی در حوزه آسیب های اجتماعی، شهریور سال آینده در تهران برگزار می شود و روند پذیرش مقالات نیز تا اواخر بهار ۱۴۰۰ صورت می پذیرد.

مقابله خانه به خانه با کرونا،​ در طرح سراسری شهید سلیمانی

در روزهای جولان این ویروس، داوطلبان جهادگر بسیجی ، در کنار رزمایش های متعدد کمک های مومنانه، باز هم در راستای مواسات و همدلی، در جای جای کشور و در قالب طرح شهید سلیمانی و به یاد سردار دل ها، راه پیشگیری، مقابله و مبارزه با این بیماری را در پیش گرفته اند. 

پویش در مقام صبر

به گفته حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، این مرکز با همراهی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و سلامت ؛ اقدام به راه اندازی این حرکت فراگیر کرده است که علاقه مندان تا ۲۸ آذر فرصت دارند آثار خود را در ۳ قالب مسابقه کتابخوانی، پادکست صوتی و ویدئو سلفی، به نشانی LABBAYK_IR، در شبکه های اجتماعی، ارسال کنند. 

امروز ؛ سالروز رحلت علامه امینی

۲۸ ربیع الثانی، سالروز رحلت عالم بزرگ شیعه ، علامه شیخ عبدالحسین امینی است.

این دانشمند بزرگ که در کنار تالیفات فراونش، کتاب الغدیر را با سختی‏ های فراوان و خون دل نگاشت و در پی احیاء سیره‏ نبوی و علوی بود، سرانجام در چنین روزی در سال ۱۳۹۰ قمری، در هفتاد سالگی به دیدار محبوب شتافت و در نجف اشرف به خاک سپرده شد. 

نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد رونمایی از کتاب دشمن شناسی نوشته مقام معظم رهبری

نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد و رونمایی از اثری ارزشمند ، از رهبر معظم انقلاب اسلامی . در این مراسم که با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق و جمعی از علاقه مندان و افراد حاضر در نمایشگاه همراه بود ، از کتاب دشمن شناسی رونمایی شد.

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha