درخواستِ معاونِ​ کل وزیر بهداشت برای برگزاری مجازی آیینِ شبِ یلدا را در خبر عصرگاهی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲- ۱۳:۰۰

تولیدِ سیم جوشِ نانو ساختار در شرکتی دانش بنیان

شرکتی دانش بنیان با استفاده از فناوری نانو، سیم جوش هایی تولید کرده است که دوام قطعه های جوش خورده را در مقابلِ سایش و خوردگی افزایش می دهد. سیم جوش های تولید شده به دست محققان داخلی قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه خارجی دارد.
 

عضویتِ افتخاری چهار استادِ هندی در فرهنگستانِ زبان و ادب فارسی

چهار استادِ دانشگاه های هند عضوِ افتخاری فرهنگستانِ زبان و ادب فارسی شدند. مراسمِ اعطای احکامِ عضویتِ این استادان که در آموزشِ و ترویجِ زبانِ فارسی بسیار کوشیده اند با حضورِ مقام های رسمی کشورمان در هند برگزار شد.
 

پرندگان مهاجر در گرگان

شهرهای شمالی کشور این روزها میزبانِ گونه های زیادی از پرندگانِ مهاجر هستند. پرندگانی که شکارِ بی رویه و گاه تخریبِ زیستگاه، شمارِ آنها را در سال های گذشته کاهش داده است. اسماعیل البرزی به خلیج گرگان رفته تا گزارشی درباره پرندگانِ مهاجر تهیه کند. 
 

درخواستِ معاونِ​ کل وزیر بهداشت برای برگزاری مجازی آیینِ شبِ یلدا

معاون کل وزیر بهداشت از مردم خواست آیینِ شبِ یلدا را مجازی برگزار کنند. دکتر ایرجِ حریرچی در اردبیل درباره خطر گسترشِ شیوع کرونا با دورهمی های شبِ یلدا هشدار داد.

مزرعه کشت کاکتوس خوراکی

لمسِ کاکتوس برای خیلی ها تجربه دردناکی است، چه رسد به خوردنِ آن. اما در مزرعه ای در ورامین کاکتوس هایی پرورش داده شده اند که خوراکی هستند. 
 
خبرهای تصویری هم بارش برف در ارتفاعات گرگان ،  ساخت سد خاکی برای پرورش ماهی و کشاورزی در ایلام  و دردسرهای یخ زدن خیابان ها برای عابران در اوکراین در این بخش خبری ارائه شده است.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha