خبر حادثه در آسانسور را در خبر ۱۸:۳۰ مشاهده کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲- ۰۸:۴۸
 

تاکید بر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی

تاکید سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و تجمع در تفرجگاه‌ها، کمک‌های مومنانه، برگ زرینی در کارزار مبارزه با کرونا (باصدا) فقط ۱۵ درصد آسانسور‌های اماکن دولتی و بیمارستانی تهران استاندارد است، پیگیری این خبر در همین بخش خبری و رنگین کمانی دیگر در دل پایتخت... کوچه رنگی، هدیه‌ی متفاوتِ شهرداری به ساکنان کوچه‌ای در منطقه یِ ۹ تهران

هشدار سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به دورهمی‌های خانوادگی  

آقای رئیسی ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم و خارج شدن ۱۲۶ شهر از وضعیت قرمز در تعطیلات دوهفته‌ای کرونایی، از مردم خواست رعایت شیوه نامه ها‌ی بهداشتی را همچنان جدی بگیرند و از دورهمی‌ها مخصوصا در آخرین شب پاییز خودداری کنند، چرا که وضعیت، شکننده است و هر آن، ممکن است دوباره شهر‌ها به وضعیت قرمز بازگردند.

کمک‌های مومنانه، برگ زرینی در کارزار مبارزه با کرونا

در ۲ هفته‌ای که از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذره، تخت‌های اشغالی بیماران کرونایی ۳۰ درصد کاهش یافت.
 
وزیر بهداشت:، ​این کاهش رو یکی از مهمترین دستاورد‌های طرح سراسری شهید سلیمانی اعلام کرد و گفت: بعد از اجرای این طرح، ورودی بیمارستان‌ها بسیار کمتر شده و بیماران بدحال کمتری داریم. در شهرستان بهارستان هم این طرح با تشکیل ۵ پایگاه ثابت و سیار، رایگان در حال اجراست.

وقف، چشمه‌ی همیشه جاری

در این روز‌های کرونایی، سازمان اوقاف و امور خیریه، با همت خیران، همپای دیگر نهاد‌ها با کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های کمک معیشتی، به یاری خانواده‌های آسیب دیده از کرونا شتافتند.


همت جوانان روستایی برای تحقق شعار جهش تولید اینبار در بخش کشاورزی

این جوانان با کاشت کاکتوس خوراکی، علاوه بر درآمد زایی و کمک به بخش درمان، گامی بلند برای اشتغالزایی اهالی منطقه برداشته اند.


حادثه در آسانسور جان یک خانم ۴۰ ساله تهرانی را گرفت

حادثه در آسانسور جان یک خانم ۴۰ ساله تهرانی را گرفت. این فرد در آسانسور ساختمانی مسکونی در بلوار دستواره، بین کابین آسانسور و پارکینگ گیر افتاده بود که هنگام رسیدن نیرو‌های آتشنشانی به محل حادثه مشخص شد متاسفانه وی در لحظات اولیه جان خودش رو از دست داد.

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: فقط ۱۵ درصد آسانسور‌های اماکن دولتی و بیمارستانی تهران استاندارد است و با وجودیکه قوانین لازم وجود دارد، اما نسبت به بحث ایمنی آسانسور‌ها اهمیت و دقت لازم بکار نمی‌رود.


رئیس دیوان عدالت اداری برخی قوانین را به نوعی تخلف زا خواند

رئیس دیوان عدالت  برای مثال سالانه حدود ۱۳ هزار پرونده شکایت از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به دیوان عدالت اداری ارسال می‌شود که وقت زیادی را می‌گیرد. آقای بهرامی گفت: برخی قوانین مانند ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها به دلیل نواقصی که دارد به افراد اجازه تخلف در قبال پرداخت جریمه را می‌دهد که قابل قبول نیست.

واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی، جان راننده را گرفت

این حادثه صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی، بعد از پل سبلان رخ داد و یک دستگاه تریلر فاقد بار به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و بعد از برخورد با دیواره‌های سمت راست بزرگراه کاملا واژگون شد.

با حضور نیرو‌های امدادی و آتش نشانی پیگر بی جان راننده ۴۵ ساله که در خودرو محبوس شده بود آزاد سازی شد و با انتقال تریلر حادثه دیده مسیر برای خودرو‌های عبوری بازگشایی شد.

هدیه‌ی متفاوتِ شهرداری به ساکنان کوچه‌ای در منطقه یِ ۹ تهران

در دنیای امروزی، استفاده از رنگ‌های شاد در زندگی‌ها تا حدودی کمرنگ شده؛ اما در محله‌ای از پایتخت، همت اهالی و شهرداری، رنگ و لعاب دیگری به کوچه و ساختمان‌ها داده  است.

صدور چک در وجه حامل ممنوع

اجرای قانون چک از فردا وارد مرحله جدیدی خواهد شد و بر اساس قانون بانک مرکزی صدور چک در وجه حامل ممنوع است و افراد ورشکسته نیز اجازه دریافت دسته‌چک ندارند. سقف عمر چک‌ها هم سه ساله خواهد بود.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha