پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل سایپا یدک با بیان اینکه مشتری مداری، محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است از راه اندازی سایت آنلاین این شرکت خبر داد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از سایپا، آقای سید فخرالدین حیدری منش با اعلام این خبر گفت: اعتقاد داریم که بنگاههای اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.
وی با اشاره به اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار میرود، مشتری است، افزود: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او میتواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.
حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری در کشور گفت: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست میدهد؛ بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمانها باید فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.
وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.
حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکهای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت گفت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری میتواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خود را در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگیها در سراسر کشور دریافت کند.