قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در امور بازرگانی با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزه بازرگانی سایپایدک، گفت: با برنامهریزیهای انجام شده، کسب و کار شبکه نمایندگیها در حوزه بازرگانی قطعات به زودی متحول خواهد شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایپا، آقای بابک منصوری در جمع مدیران نمایندگیهای استان زنجان، برخورداری گروه سایپا از شبکه بزرگ نمایندگیها را یک مزیت رقابتی در خدمات پس از فروش دانست و افزود: جدا از بحث خدمات، شبکه نمایندگیها از قابلیتهای فراوانی برای گسترش سهم بازار قطعات یدکی برخوردارند.
وی گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده، مشکل کمبود قطعات یدکی در شبکه نمایندگیها در آینده نزدیک رفع خواهد شد و خرید قطعات نیز بر مبنای نیاز مشتریان شبکه نمایندگیها خواهد بود.
آقای منصوری ادامه داد: به منظور حل مشکلات نمایندگیها در زمینه تامین قطعه، در هر دفتر منطقهای یک کارشناس بازرگانی مستقر خواهد شد تا نیاز نمایندگیها به قطعات یدکی در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: با استخراج ضریب مصرف قطعات و تدوین برنامه و اختصاص بودجه، مشکل تامین به موقع قطعات مرتفع خواهد شد که رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: قطعات مورد تایید سایپا، با برند انحصاری در بازار توزیع خواهد شد و با توجه به شرایط، شاهد تثبیت قیمتها در بازار خواهیم بود.
آقای منصوری با اشاره به اهمیت بسته بندی مناسب قطعات در افزایش سهم بازار، گفت: در نیمه دوم سال بسته بندی قطعات سایپایدک با تغییر مواجه میشود.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک افزود: همچنین در رویکردهای جدید حوزه بازرگانی، قیمت قطعات یدکی سایپا کاملا رقابتی خواهد شد ضمن اینکه کیفیت قطعات سایپا قابل مقایسه با قطعات متفرقه نیست و همه استانداردهای خودروساز در قطعات یدکی سایپا لحاظ میشود.
وی گفت: حوزه بازرگانی به سمت تخصصی شدن پیش رفته است و ارتباط با نمایندگیها در زمینه بازرگانی قطعات یدکی تقویت میشود.
آقای منصوری با بیان اینکه ارتباط سایپایدک و نمایندگیها مستمر و دوسویه است، ادامه داد: به منظور تقویت این رابطه صمیمانه، فضایی اختصاصی برای نمایندهها به منظور پیگیری امور بازرگانی قطعات یدکی در دفتر مرکزی ایجاد میشود.