پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت ملی پست، محمدرضا قادری را به سمت سرپرست معاونت فناوری این شرکت منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از زحمات سیدمیثم حسینی لر معاون فناوری پیشین، حکم انتصاب محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره را با حفظ سمت سازمانی، صادر کرده است.
دولتی، مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست
صدور غیر حضوری گواهی کدپستی
مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: امکان صدور گواهی کدپستی ده رقمی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در سامانه پست، فراهم شد.
کاوه دولتی با تاکید بر اینکه پست در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در کمک به افزایش سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا، بیش از پیش به دنبال الکترونیکی کردن خدمات خود و کاهش ترددهای شهروندان است، افزود: همه افراد حقیقی و حقوقی میتوانند گواهی کدپستی خود را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه گواهی کدپستی نیاز به داشتن مهر پست ندارد و مردم میتواند این گواهی را با مراجعه به سامانه https://epostcode.post.ir/user/certification و با استفاده از اینترنت شخصی یا هر جای دیگری دریافت کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه صفر تا صد دریافت گواهی کدپستی الکترونیکی است، متقاضیان میتوانند چاپ (گواهی) دریافت شده از سامانه را که حاوی بارکد ۲۰ رقمی است به سازمانها و دستگاههای مربوطه تحویل دهند.
ملاک اعتبار گواهی، داشتن این بارکد یکتاست.
به گفته آقای دولتی، شرکتها و سازمانها با دریافت گواهی کدپستی خدمت گیرنده، میتوانند به وب سرویس صحت سنجی که در اختیار دارند مراجعه و تاییدیه اعتبار بارکد درج شده در گواهی را دریافت کنند.
او تداوم برنامههای پست در تسهیل دریافت گواهی کدپستی ده رقمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: پرتال جامع GNAF. POST. IR نیز به زودی با هدف ارائه خدمات مرتبط با خدمتهای دولت به مردم، دولت به کسب و کارها و دولت به دولت به صورت یکجا، راه اندازی خواهد شد.
بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از فرایندهای پستی و تاکید بر رضایت مشتری
مدیرعامل شرکت ملی پست، به طور سرزده از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و بر روند آمادهسازی و رهسپاری مرسولات پستی بازدید کرد.
در این بازدید حسین نعمتی، آمادهسازی مطلوب و رهسپاری بهموقع مرسولات را از مهمترین شاخصهای تعهد به مشتریان شبکه پستی کشور برشمرد.
وی با اشاره به فعالیت تجزیه و مبادلات کشور در سه نوبت و با تمام ظرفیت گفت: اجرای صحیح عملیات پستی، گامی مهم و اساسی در رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت آنهاست.
معاون وزیر ارتباطات به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات پستی در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره و با قدردانی از تلاش ویژه کارکنان شبکه پستی کشور در این شرایط، اظهارامیدواری کرد که این تلاشها کمک بزرگی به کاهش تردد هموطنان در شرایط شیوع ویروس کرونا باشد و به ارتقای سلامت عمومی بینجامد.
نعمتی ضمن نظارت بر اجرای فرایندهای پستی، بر لزوم حفظ و ارتقای روز افزون کیفیت خدمترسانی شرکت ملی پست به عنوان دومین نهاد خدماترسان پس از شبکه بهداشت و درمان کشور در بحران شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.
مدیرعامل در این بازدید، با کارکنان نوبت شب و مدیران این اداره کل گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و دشواریهای کار آنها قرار گرفت.