از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۱ مدیر ارشد استان خراسان رضوی با حضور در سامانه سامد به صورت بر خط پاسخگوی مشکلات مردم شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی ،معاون ارتباطات مردمی بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی و معاونان وی، مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران و شهرداران مراکز شهرستانها و ۵۹ نفر از معاونان ادارات کل استان از جمله مسئولانی بودند که با حضور در سامانه سامد به صورت بر خط پاسخگوی مشکلات مردم شدند.
علی اصغر ادبی افزود: همچنین از صبح امروز مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب مشهد و استان و آب منطقهای خراسان رضوی نیز از طریق سامانه سامد و خط تلفن ۱۱۱ با مشکلات مردم در حوزه های کاری خود بیش از پیش آشنا شدند و به سئوالات مردم استان پاسخ دادند.
وی گفت: این مسئولان در برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به ۳۳ درخواست و شکایت مردم به صورت مستقیم و برخط، پاسخ دادند که از این تعداد ۲۷ مورد برای پیگیری بعدی ثبت سامانه شد.
معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال در این سامانه هزار و ۸۳۵ تماس مردمی شامل هشت هزار و ۲۳۹ دقیقه مکالمه انجام شده و هزار و ۵۸۸ مورد از درخواستهای مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۲۴۷ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل و مشاوره شده است.
ادبی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۱۳۹۶ در دولت تدبیر و امید طراحی و راهاندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهرهگیری از این سامانه در کشور است و هماکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان میگذرد.