پخش زنده
امروز: -
برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به درخواستها و شکایات مردم به صورت مستقیم و برخط روز چهارشنبه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۶۱ مدیر ارشد خراسان رضوی و ۴۸ نفر از معاونان ادارات کل استان با حضور در سامانه سامد به صورت بر خط، پاسخگوی مشکلات مردم شدهاند.
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در سال ۹۶ در خراسان رضوی طراحی و راهاندازی شد که تاکنون در بسیاری از موارد، بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنشهای اجتماعی در کشور به ویژه در خراسان رضوی داشته است.
از ابتدای امسال تعداد هزار و ۲۶۸ تماس شامل ۵ هزار و ۹۳۰ دقیقه مکالمه انجام، هزار و ۹۸ مورد از درخواستهای مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت و ۱۷۰ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی، رفع مشکل و مشاوره شده است.
مردم خراسان رضوی میتوانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی در میان بگذارند و هر هفته ۳ یا ۴ مدیر دستگاه اجرایی در استانداری حاضر میشوند و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماسهای مردمی هستند.