پخش زنده
امروز: -
برخی مدیران استان خراسان رضوی روز چهار شنبه در سامانه سامد پاسخگوی خواستهها و شکایات مردم شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۹۶ در استان خراسان رضوی طراحی و راهاندازی شده که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبت در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنشهای اجتماعی در کشور به ویژه در استان خراسان رضوی به همراه داشته است.
ساکنان استان خراسان رضوی میتوانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگیهای انجام شده هر هفته چند مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط به تماسهای مردمی پاسخ میدهند.
در این راستا کسانی که در دریافت خدمات از دستگاههای اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند میتوانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاههای اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانهها اعلام میکند.
این سامانه در شیوع کرونا نقش مهمی در برقراری ارتباط مردم با مدیران داشته است که بدون الزام به مراجعه حضوری از طریق تلفن ۱۱۱ از تمامی شهرها و روستاهای استان مشکلات و درخواستهای خود را در گفت و شنود با استاندار و دیگر مدیران استان مطرح میکنند.