استاندار خراسان رضوی امروز از طریق سامانه سامد و خط تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مستقیم مردم استان شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان به درخواستها و شکایات مردم به
یعقوبعلی نظری امروز در این ارتباط، پاسخگوی مستقیم مردم بود و برای برخی از درخواستها نیز دستور پیگیری و حل مشکل صادر کرد.
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۹۶ در خراسان رضوی راهاندازی شده که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنشهای اجتماعی در کشور به ویژه در خراسان رضوی به همراه داشته است.
از ابتدای امسال بیش از هزارو ۶۲۰ تماس مردمی از طریق سامانه سامد با مسئولان استان انجام شده و هزارو ۴۰۸ مورد از درخواستهای مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت و ۲۱۹ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل و مشاوره شده است.
هر هفته سه یا چهار مدیر دستگاه اجرایی خراسان رضوی با حضور در استانداری از طریق این سامانه الکترونیکی به صورت برخط پاسخگوی مردم به صورت تلفنی هستند.