آلشپورت، اولويت نخست ادامه همکاري با تيم هاي ملي فوتبال
فدراسيون فوتبال توليدي پوشاک ورزشي آلشپورت را به عنوان اولويت نخست همکاري با تيم هاي ملي فوتبال معرفي کرد.
به گزارش
خبرگزاري صدا و سيما؛ محمد درخشان رييس کميته بازاريابي درباره نشست صبح امروز خود با علي کفاشيان با محوريت انتخاب
برند تامين کننده لباس هاي تيم ملي گفت: نشست صبح امروز چهارمين يا پنجمين جلسه من و اعضاي کميته بازاريابي براي انتخاب حامي مالي لباس تيم ملي در دفتر رييس فدراسيون بود. به هرحال اين دوره اقبال خوبي داشتيم و برندهاي بيشتري درخواست خود را ارائه کرده بودند.
وي ادامه داد: بدون شک اين موضوع به دليل روند خوب تيم ملي، حضور در رده اول رنکينگ آسيا، جايگاه مناسب در بين تيم هاي ملي جهان، شانس اول کسب مجوز حضور در رقابتهاي جام جهاني آتي و عملکرد خوب فدراسيون فوتبال ايران است. البته حجم زياد درخواسته هاي دريافتي از طرفي هم کار تصميم گيري را براي ما سخت مي کند و به همين دليل هم چندين جلسه براي بررسي نکات مختلف همه موارد مطرح شده برگزار کرديم.
رييس کميته بازاريابي افزود: مواردي مانند قيمت، کيفيت، برندينگ و همينطور نحوه همکاري ها و پيشنهادات ارائه شده از الويت هاي ما براي بررسي پيشنهادات مطرح شده بود. به عنوان مثال در بخش نحوه همکاري برخي برندها تهيه لباس خارج از کاتالوگ را سه ماه و برخي ديگر هفت ماه عنوان کرده بودند که به روش هاي همکاري برندها با ما مرتبط مي شد.
همچنين مسائل اقتصادي، تجارت و بازاريابي کشور هم از ديگر موارد تعيين کننده در تصميم گيري هاي ما بود.
درخشان در ادامه بيان کرد: در مجموع ضمن بررسي همه موارد پيشنهادي و تطبيق آن با اولويت هاي مورد نظرمان، پس از ده ها جلسه در کميته بازاريابي و چهار الي پنج جلسه با حضور رييس فدراسيون به اين نتيجه رسيديم که شرکت آل اسپورت به عنوان اولويت نخست ما قرار بگيرد.
وي در پايان گفت: مقرر شد بنده به عنوان نماينده فدراسيون با شرکت آل اسپورت وارد مذاکره نهايي شوم تا موارد مورد نظرمان را با اين شرکت به عنوان الويت اول به گفتگو بگذارم. اگر به توافق برسيم که منجر به عقد قرارداد خواهد شد و در صورتي که به توافق نرسيم با اولويت هاي بعدي مذاکرات خود را ادامه خواهيم داد.