پخش زنده
امروز: -
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ درصد درخواستهای مردمی در مرکز سامَد به نتیجه رسیده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام اعتمادی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۱۸۴ تماس مردمی در سامانه سامد هرمزگان ثبت شده است.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی موظفند در مدت ۱۵ روز به درخواستهای مردمی پاسخ دهند.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: در صورت پاسخ ندادن مدیران دستگاههای اجرایی استانی، از وزارت خانه مربوطه پیگیری میشود.
بیشتر بخوانید؛ ثبت هزار و نهصد تماس در سامانه سامد از ابتدی سال
حجت الاسلام اعتمادی افزود: حضور در مرکز سامد به مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستانها، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام میشود.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی میتوانند ماهانه دو تا ۴ نوبت در مرکز سامد حضور یابند.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: شماره ۱۱۱ برای ثبت درخواستها و مشکلات مردم در سراسر استان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام اعتمادی افزود: پس از تماس، کدرهگیری به فرد ارسال، و نتیجه هم با پیامک اعلام میشود.
سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است.