ثبت هزار و نهصد تماس در سامانه سامد از ابتدی سال
استاندار هرمزگان گفت: بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواستهای مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر میشود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فریدون همتی افزود:امروز در یک نشست سه ساعته با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی استان هرمزگان به حدود ۲۲ تماس و درخواست مردمی و چهار دیدار حضوری پاسخ داده شد.
وی گفت: از ابتدای سال تا کنون هزار و نهصد تماس در سامانه به ثبت رسیده است که پس از ارجاع به دستگاههای اجرایی مربوطه نهصد و نود مورد منجر به نتیجه شده است.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: روزانه حدود بین ۸۰ تا ۱۲۰ تماس مردمی در این سامانه ثبت میشود.
محمد رضا پاکروان افزود: ۷ تا ۱۰ روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
وی گفت: درخواستهای مردمی با شماره تلفن ۱۱۱ به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده میشود.