در ایتالیا؛
یوتیوب و توییچ به اتهام تبلیغات قمار جریمه شدند
سازمان دیدهبان ارتباطات ایتالیا، یوتیوب و توییچ را به اتهام نقض قوانینی که تبلیغات قمار را در این کشور ممنوع میکند، جریمه کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما به نقل از
رویترز، یوتیوب و توییچ به اتهام تبلیغ قمار به ترتیب ۲/۲۵ میلیون یورو و ۹۰۰ هزار یورو جریمه شدند.
سازمان AGCOM اعلام کرد که دستور حذف بیش از ۲۰ هزار ویدئوی آنلاین را که انواع مختلف قمار از جمله شرط بندیهای ورزشی را تبلیغ میکنند، صادر کرده است.
به گفته این سازمان، هر دو سرویس پخش محتوا با سازندگان ویدئوها قراردادهای تجاری داشتند تا محتوا را در پلتفرمهایشان منتشر کنند.
یوتیوب و توییچ تاکنون از اظهارنظر در این زمینه خودداری کردهاند.