پخش زنده
امروز: -
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم از پاسخگو نبودن سامانه ۱۳۷ شهرداری گلایهمند هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدباقر پارسائیان گفت: برخی شهروندان در نقاط مختلف شهر مدعی هستند با وجود تماسهای مکرر به سامانه ۱۳۷ شهرداری، فردی پاسخگو نبوده است.
وی افزود: پاسخگویی از این بابت که مشکل اعلام شده از سمت مردم رفع و رجوع نشده و پاسخ درستی از سازمانها یا مناطق برای آن به تماس گیرنده داده نشده است
عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شهروندان انتظار دارند با تماس به ۱۳۷ مشکلات شهری آنها در اسرع وقت رسیدگی شود، ادامه داد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد قابل دفاع نیست و اقدام لازم برای تقویت ساختار، ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد این سامانه ضروری است.
پارسائیان خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ باید به صورت برخط (آنلاین) فعال باشد و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند و مسئولین شهرداری برای حل مشکلات اقدام نمایند.