پخش زنده
امروز: -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به زائران اعزامی استان و تکریم ارباب رجوع در پایانههای مسافربری فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،علیرضا راستیار گفت: برای ارائه خدمات حداکثری و میدانی به زائران اربعین حسینی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در پایانه مسافربری شهید کاراندیش شیراز با حضور مدیران و کارشناسان این اداره کل برپا شده است.
راستیار گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانههای مسافربری شیراز تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین به خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام کرده است..ی ادامه داد: با هم افزایی سایر کمیتههای ستاد اربعین استان، مراجع نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به صورت مرتب در پای این میز پذیرا و پاسخگوی زائرین و مسافران خواهند بود.
او یادآور شد: اوج سفرهای جادهای از مبادی استان فارس در ایام اربعین درروزهای آتی است؛ لذا بایستی از اکنون برنامه ریزی برای بازگشت زائران نیز در برنامه مدنظر قرار گیرد که به همین منظور میز خدمت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان فارس با حضور انجمنهای صنفی حمل و نقل مسافر، نمایندگانی از استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان در مرز شلمچه دایر خواهد شد تا زائران به سلامت و سهولت به این استان بازگشت داده شوند.
راستیار گفت:مسافران هنگام بازگشت میتوانند با استفاده از سامانه «راوی» به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در بازگشت از مرزها به سمت استان فارس با سردرگمی و معطلی مواجه نشوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس خاطرنشان ساخت: شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.