مدیر عامل اینستاگرام:
«تردز» را مثل «توییتر»، سیاسی و امنیتی نمی کنیم
شبکه اجتماعی «تردز» که چهارشنبه به عنوان رقیب توئیتر معرفی شد، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما به نقل از
انگجت، به نوشته انگجت، «تردز» اکنون حداقل گزینههای دسترسی را در لحظه دارد، جستجو به نامهای کاربری محدود میشود، هیچ پشتیبانی از هشتگ وجود ندارد و نمیتوانید از وب به موضوعات ارسال کنید.
«آدام موسری» مدیر اینستاگرام، با اشاره به اینکه قرار نیست «تردز» جایگزین توییتر شود، گفت: این اپلیکیشن تمایلی ندارد به محفل سیاستمداران و خبرهای مهم حوزه جنگ و سیاست تبدیل شود.
«موسری» افزود: تمرکز روی خبر باعث میشود «تردز» در معرض خطر تحقیقات تنظیم گری و منفیگرایی باشد و متا قصد ندارد چنین رویکردی در پیش بگیرد؛ حتی اگر خبرهای سیاسی باعث شوند بازدید و درآمد «تردز» افزایش یابد.
مدیر اینستاگرام تاکید کرد: موضوعات بسیار زیادی نظیر ورزش، موسیقی، مد، زیبایی و سرگرمی وجود دارند و «تردز» میخواهد در این حوزهها حرفی برای گفتن داشته باشد.
«تردز» در حال حاضر محدودیتهای زیاد و قابلیتهای کمی دارد، اما در آینده قرار است به فید فالویینگ، دایرکت مسیج و قابلیت حذف حساب بدون نیاز به حذف حساب اینستاگرام مجهز شود.