پخش زنده
امروز: -
۲۰۶ هزار تماس در خصوص مشکلات شبکه ثابت با اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ مخابرات طی سال گذشته در استان انجام گرفت که در بخشهای مختلف پاسخ داده شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان گفت:اپراتورهای سامانه مخابراتی ۲۰۲۰ در منطقه خوزستان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس و رفع مشکلات مشترکین اینترنت پرسرعت adsl, vdsl و ftth در سطح مناطق استان هستند.
وی افزود: از این تعداد تماسها در سال گذشته، مشکل ۱۸۰ هزار و ۳۳۰ تماس توسط اپراتورهای این سامانه حل شده است و هفت هزار و ۸۰۰ تماس توسط اپراتور به لایه ۲ پشتیبان ناظر ارجاع شده است.
جلیلی ادامه داد: همچنین از تعداد ۲۰۶ هزار تماس مشترکین دیتای خانگی، بیش از هفت هزار و ۷۱۵ تماس، مشترکین مشکل مخابراتی داشته که با ثبت تیکت به مراکزمخابراتی جهت رفع مشکل ارجاع داده شد.
معاون تجاری وامور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه تمامی مکالمات این تماسها به منظور رصد و نظارت بر کیفیت مطلوب پاسخگویی به مشترکین ضبط میشود گفت: متقاضیان جدید جهت دسترسی و استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی adsl, vdsl و ftth با سرعتهای متفاوت و بستههای متنوع و مقرون به صرفه با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ تماس بگیرند، همچنین مشترکان دیتای خانگی نیز، میتوانند مشکلات و اختلالات دیتای ثابت خود را با اپراتورهای این سامانه درمیان بگذارند تا اقدامات لازم به منظور رفع مشکل انجام پذیرد.
در حال حاضر یکصد هزار مشترک دیتای خانگی در استان از پورت باند پهن مخابرات (اینترنت شبکه ثابت) بهرهمند هستند.