پخش زنده
امروز: -
دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی از مراجعه ۴ تا ۵ هزار نفری شهروندان به «میز خدمت» برای ارائه درخواستها و مشکلاتشان در چهل و سه هفته گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید سعید صدرزاده بااشاره به برگزاری چهل و سومین «میز خدمت» شهرداری پایتخت در حاشیه نمازجمعه گفت: میز خدمت این هفته با حضور داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد و ایشان به همراه معاونان خود از ساعت ۱۱ تا ۱۴ پاسخگوی نمازگزاران در سرای خدمت مصلی امام خمینی (ره) بود.
دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی ضمن اشاره به پویایی سازمان بازرسی در طرح میز خدمت، گفت: سازمان بازرسی همیشه داوطلب برگزاری این طرح بوده و چندمین مرتبه است که در میز خدمت هفتگی، شرکت میکند.
سید سعید صدرزاده افزود: برگزاری «میز خدمت» طرحی است که شهردار تهران در بهمن سال گذشته آن را مطرح کرد و در همان هفته کار آغاز شد و پس از اجرای «میز خدمت» در شهرداری تهران، بقیه ارگانها و دستگاههای دولتی هم این کار را شروع کردند.
به گفته دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی ؛ میز خدمت، در چهل و سه هفتهای که از اجرای این طرح میگذرد، بین ۴ تا ۵ هزار مراجعه کننده داشته است تا مدیران شهری پاسخگوی رودرروی شهروندان باشند.
سید سعید صدرزاده درباره چگونگی پیگیری مطالبات شهروندان گفت: تمامی مراجعه کنندگان پس از مطرح کردن درخواست خود، هفته بعد هم میتوانند به پای میز خدمت بیایند و بگویند که پیگیری مطالبات ما به کجا رسید؟ درواقع مدیریت شهری با این حضور دائمی و هفتگی؛ خود را ملزم کرده تا درخواست مردم را در اسرع وقت پیگیری کند.
دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی در ادامه تأکید کرد: شهروندان میتوانند با تماسهای تلفنی امور مطرح شده در میز خدمت را پیگیری و یا اینکه در نماز جمعه بعدی به صورت حضوری موضوعات مطرح شده خود را جویا شوند.