پخش زنده
امروز: -
استاندار کردستان گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سامانه تلفنی ۱۱۱ را برای ثبت درخواست، پیشنهاد، ایده، انتقاد و مسائل و مشکلات مردم کردستان راهاندازی کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکردستان، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از این مرکز با بیان اینکه این سامانه در آستانه سفر رییس جمهور به استان راهاندازی شده و هدف از آن ثبت خواستههای مردم به جای نامهگاری است، افزود: در قالب ستاد پاسخگویی ۲۰۰ نفر آماده شنیدن درخواستهای مردم میباشند.
وی با اشاره به اینکه مردم میتوانند با شماره ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند، گفت: درخواستها مردم ثبت و از طریق پیامک کد رهگیری برای تماس گیرندگان ارسال می شود.
استاندار کردستان به زمان فعالیت این سامانه اشاره کرد و افزود: این سامانه طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ پاسخگوی مردم استان خواهد بود.
باسلام خدمت ریاست محترم جمهور
با احترام اینجانب علیرضا یادگارکردستانی بنابه درخواست جهت رسیدگی معلولیت اینجانب از ناحیه هر دو گوش در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مجروح شده و طبق گواهی پزشکی واستشهاد محل به میزان 30درصدکم شنوا شده ام با وجود شرایط زندگی وکاری سخت دچار مشکلات میباشم لذا به هر ارگان وسازمان ذیصلاح مراجعه نموده ام درخواست اینجانب را رد نموده اند ودر طول گذشت این مدت زمان شنوایی کمتر شده وتاثیر منفی بر کار اینجانب دکلبندی پیمانی مخابرات گذاشته است حال تقاضا مندم از مقام مسول در خصوص مشکل اینجانب اقدامات لازم مبذول فرمایید ومدارک مورد برسی ضمینه نامه قار گرفت باسپاس وتشکر فراوان
احترامااینجانب سونیاخانزادمجیدی دارای مدرک کاردانی معماری فارغ التحصیل ممتاز سال93میباشم وبهدلیل شرایط مالی نامساعدترک تحصیل نموده ام وبازقصدادامه تحصیل رادارم امابهدلیل شرایط کاری همسروعدم توانایی هزینه سنگین تحصیلات مقدوربه ادامه تحصیل نمیباشم لطفادرخصوص همراهی وکمک به ادامه تحصیل بنده اقدامات لازم رامبذول فرمایید