ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) با بخش خبری ۲۰، در محضر شما هستیم. امروز، و بعد از دو سال وقفه در برگزاریِ حضوری مراسم بزرگداشتِ یاد و خاطره امام راحل، بار دیگر مردم، خود را به حرم مطهر امام خمینی (ره) رساندند تا بیعتی دوباره داشته باشند، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب.
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴- ۲۰:۴۱

 



ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) با بخش خبری ۲۰، در محضر شما هستیم.
امروز، و بعد از دو سال وقفه در برگزاریِ حضوری مراسم بزرگداشتِ یاد و خاطره امام راحل، بار دیگر مردم، خود را به حرم مطهر امام خمینی (ره) رساندند تا بیعتی دوباره داشته باشند، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب.

------------------------------------

کتابِ آقا روح الله، همزمان با سالروزِ رحلتِ امام خمینی (ره) منتشر و روانهِ بازارِ نشر شد. این کتاب، مجموعه ای ۱۰ جلدی است که جلدِ اول آن با عنوانِ بررسیِ دورانِ طلبگی امام خمینی در بسترِ تاریخ ، به تازگی چاپ شده و در اختیارِ علاقه مندان قرار گرفته است.

-------------------------------------

مستندِ رازهای جماران، امروز و فردا ساعتِ نوزده و ۴۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود. این مستند به روایت زندگی حضرت امام خمینی(ره) از زبانِ محافظانِ بیت ایشان در سال های ۵۷ تا ۶۸ می پردازد. به جز آثار مستند ، در سال های گذشته ، چند اثر سینمایی و مجموعه تلویزیونی هم درباره امام خمینی ساخته شده است .

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha