پخش زنده
امروز: -
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از تلاش همه جانبه واحدهای تابعه وزارت و اپراتورها برای پایداری شبکههای ارتباطی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سید مصطفی فلاح با توجه به فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و تعطیلات عید نوروز گفت: با عنایت به پیش بینیهای صورت گرفته درخصوص افزایش تصاعدی سفرها نسبت به سال گذشته بعد از گذشت پیک کرونا و افزایش تعداد تماسها و مصرف اینترنت در سطح استان تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت ارتباطی به مسافرین و مردم عزیز استان در ایام نوروز در نظر گرفته شد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: توسعه ظرفیت شبکه، افزایش کانالها و مسیرهای ارتباطی، نصب دکلهای سیار، افزایش ظرفیت شبکه ها، نصب تجهیزات جدید در مناطق گردشگری و پرتردد استان و ... از جمله تمهیداتی است که در راستای پایداری زیرساختها در استان در نظر گرفته شده است.
او همچنین گفت: سامانه پاسخگویی ۱۹۵ و همچنین تارنمای اداره کل ICT استان به آدرس www.mazandaran.ict.gov.ir جهت ارائه هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا ثبت شکایات بصورت ۲۴ ساعته فعال بوده و چنانچه مشترکان مشکلی در زمینه برقراری ارتباط و خدمات دسترسی داشته باشند میتوانند با مراجعه به این سامانهها شکایت خود را مطرح کنند.
فلاح در ادامه تصریح کرد: به منظور پاسخگویی هر چه بهتر و برطرف کردن مشکلات احتمالی، تیمهای پشتیبانی و فنی و شبکه توزیع و فروش نیز بصورت شیفتهای شبانه روزی در سطح دستگاهها و اپراتورها در استان در نظر گرفته شده است و همچنین مشترکان میتوانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۵۹۹۷۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان خاطر نشان کرد: کلیه شعب شهری پست بانک و ده درصد از شعب واقع در روستاهای پر جمعیت استان به همراه تجهیز و تامین نقدینگی ۲۶۴ATM پست بانک در استان، دفاتر خدمات پستی و دفاتر خدمات پیشخوان دولت در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت رسانی در سراسر استان هستند.