توسعه ارتباطی در دستورکار دولت. تاکید رییس جمهور بر فراهم سازی زیرساخت لازم برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، باکیفیت و پرسرعت. سه طرح ملی و راهبردیِ زیرساختی، رونمایی میشود.
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۲/۰۴- ۱۷:۲۳

 



توسعه ارتباطی در دستورکار دولت. تاکید رییس جمهور بر فراهم سازی زیرساخت لازم برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، باکیفیت و پرسرعت. سه طرح ملی و راهبردیِ زیرساختی، رونمایی میشود.

---------------------------------------------------------------------------------

معافیت مشترکان برقِ روستایی و عشایری و چاههای کشاورزی از پرداخت عوارض برق مصرفی در سال آینده. آب بهای مشترکان پرمصرف، پلکانی، افزایش می یابد.

----------------------------------------------------------------------------------

 ابطالِ چندمین بارِ یک مصوبه. دیوان عدالت اداری، مصوبه وزارت علوم در خصوص نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها به محل خدمت والدین را باطل کرد.

------------------------------------------------------------------------------------

دو افتتاح در دو استان. افتتاح مرحله دوم بیمارستان سیارِ ویژه بیماران تنفسی در سپاهان شهرِ اصفهان.کارخانه تولید کنسانتره ی سنگ آهن نیز در سَنگان خواف، به بهره برداری رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با درود و خدا قوت
میخواستم در برنامه پایش و یا خبریتون در مورد طرح اقدام ملی صحبت و پیگیری کنید
چون بنده و امثال من از زمان آقای احمدی نژاد در این طرحها ثبت نام میکنم و بعلت اشتباه فرد و یا سیستمی درخواست من رد میشه و بعد هم که مراجعه میکنم میگن اشتباه شده انشا ا.. ثبت نام بعدی
تا جایی که در این طرح آخری ثبت نام کردم و چون برای ساکنین تهران شهر بومهن فیلتر نشده بود من شهر بومهن رو انتخاب کردم ولی باز بعلت اینکه بومهن رو انتخاب کردم درخواست من رد شد وقتی به اداره راه و شهرسازی مراجعه کردم دیدم چون سامانه اشتباها فیلتر نکرده خیلی ها مثل من اینطوری شدن و اونجا سر در گمن و مسیولین اونجا میگفتن کاری از دست ما بر نمیاد و نمیتونیم اصلاح کنیم و باید برید وانصراف بدید تا دوباره سامانه باز شد ثبت نام کنید من هم انصراف دادم ولی الان دیگه نمیشه ثبت نام کرد.
به این مسیولین بگید این همه برای زمینی که خدا به رایگان بهشون داده ملتو اذیت نکنن
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha