اوج گیری فوتی های کرونایی؛ شمار مرگ و میرهای روزانهِ کرونا دوباره سه رقمی شد
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹- ۰۹:۳۵




سه میلیون و 200 هزار دانشجو زیر چتر بیمه تامین اجتماعی  این، توافق امروز وزارت علوم بود با سازمان تأمین اجتماعی، تا سوابق بیمه‌ای پس از فارغ التحصیلی، به عنوان سابقه بازنشستگی دانشجویان محاسبه بشه. اونطوری که مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفته، بیمه دانشجویی علاوه بر سابقه بازنشستگی، این امکان رو هم برای دانشجویان فراهم میکنه که همزمان با داشتن بیمه دانشجویی، تحت تکفل والدینشون بمونن و از خدمات درمانی هم استفاده کنند. بیمه دانشجویی شامل تمام دانشجوها میشه؛ حتی دانشجوهایی که در انتهای دوره تحصیل هستند.

---------------------------------------------------------------

 ادارت رو از عوامل نارضایتی مردم پاکسازی کنید - رئیس جمهور در نخستین همایش اطلاعاتی سه‌جانبه وزارت اطلاعات، سپاه و فرماندهی انتظامی، با تاکید بر اینکه کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، موجب شادی و امیدواری مردم میشه، گفت:​ نهادهای اطلاعاتی و نظارتی باید ادارات و دستگاه‌های اجرایی رو از عوامل نارضایتی مردم از جمله «رشوه، فساد و کم کاری» پاکسازی کنن. آقای رئیسی با قدردانی از تلاش‌های اثرگذار دستگاه‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف، از ناکافی بودن اقدامات انجام شده در مبارزه با قاچاق سازمان یافته گلایه کرد و گفت:​ باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده بشه.

-------------------------------------------------------

 قیمت نفت، رکورد 8 ساله رو شکست- قیمت هر بشکه نفت اوپک، به 92 دلار و 84 سنت رسید که بالاترین رقم در 8 سال گذشته است.همزمان، رئیس کل بانک مرکزی از افزایش 31 درصدی تامین ارز به علت افزایش فروش ُو بالا رفتن قیمت جهانی نفت خبر داد و گفت: از اول سال تا الان، بیش از 48 میلیارد دلار، ارز ، تامین شده که 12 میلیارد دلار، بیشتر از پارساله.

---------------------------------------------------------

 وام ازدواج، 150 میلیون تومن! این مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، برای سال آینده است. . (باصدا تلفیق) البته این مصوبه باید مورد تایید همه نماینده ها و بعد، شورای نگهبان قرار بگیره تا عملی بشه.

---------------------------------------------------------

افتتاح طرح های برق و آبرسانی روستایی و عشایری همزمان با دهه مبارک فجر- رئیس جمهور با حضور در وزارت نیرو، طرح‌های آب‌رسانی و برق رسانی به نزدیک 700 روستا در 22 استان رو بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح کرد. امروز همچنین 10 هزار خانوار عشایری مولدهای خورشیدی قابل حمل رو برای تامین برق موردنیازشون تحویل گرفتن و دستور آغاز عملیات اجرایی طرح جهادی آب‌رسانی به ۱۰ هزار روستا و بهسازی شبکه برق ۴۵۰۰ روستا که حدود 19 هزار میلیارد تومان براش سرمایه گذاری شده هم صادر شد./ اما بشنوید از وزیر نیرو که در حاشیه افتتاح این طرح ها از شناسایی مشترکان برقی خبر داده که استخرهای روبازشون رو با برق یارانه ای گرم میکنن

---------------------------------------------------------

 آب، برق و گازِ رایگان برای مددجویان کمیته امداد- رئیس کمیته امداد میگه: تا 10 روزه دیگه، فهرست مددجویان برای رایگان شدن قبوض آب و برق و گازشون، در اختیار شرکت گاز و وزارت نیرو قرار میگیره. به گفته آقای بختیاری، قرار بود مصوبه هیئت وزیران از ابتدای سال اجرایی بشه، که با تغییر دولت، اجرای اون به تاخیر افتاد.

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha