پخش زنده
امروز: -
بر اساس دستوالعمل ابلاغی درسامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت همه مسئولان موظند حضور در این سامانه را در اولویت قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: درخواست شغل بیشترین فراوانی تماسهای مردمی در ۱۵ ارتباط تلفنی روز سهشنبه سامد این استان بود.
«بهروز اکرمی » در خصوص سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، همه مسئولان مکلف هستند طبق برنامه در مرکز سامد حضور یابند و حل مشکلات مراجعان را در اولویت قرار دهند.
وی تاکید کرد: سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت است که فرصت انتقال خواستهها و تلاش برای حل مشکلات را با مسئولان مهیا میکند و مردم به صورت مستقیم مسایل خود را به گوش مسئولان میرسانند.
درخواست تسهیلات، اشتغال و رسیدگی به مشکلات اداری، مشکل مسکن و معیشت از جمله مسائل عنوان شده از سوی مردم در ارتباط ارتباط تلفنی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بود، که دستور رسیدگی آن صادر شد.
یکی از مجاری سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در کشور سامانه تلفنی ۱۱۱ است که مردم در هر نقطه از استان می توانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرح ها و ایدهها، شکایت و درخواست های خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پیگیری کنند.
هدف از راه اندازی این سامانه افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم ازطریق ارتقا کیفیت پاسخگویی دستگاهها و سازمانها، تمرکز زدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهرهگیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور است.