سامانه سامد مرجع پاسخگویی مطالبات مردمی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:به جرات میتوان گفت بیش از ۹۰ درصد تماس ها موضوعات اقتصادی از قبیل بیکاری و تسهیلات اقتصادی ... است.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ اکرمی در جریان برگزاری سامد بیان کرد: معمولا ماهی یکبار در مرکز سامد به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم حضور پیدا میکنیم
وی افزود: به جرات میتوان گفت بیش از ۹۰ درصد تماس ها موضوعات اقتصادی از قبیل بیکاری و تسهیلات و اقتصادی ... است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: روند پیگیری به این شکل است که اسامی و تلفن متقاضیان یادداشت و بنده شخصا با مدیران مربوطه در میان میگذارم تا مدیران تماس بگیرند و معمولا بعد از یک ماه شخصا از طریق دفتر این موضوعات را پیگیری میکنیم.
اکرمی ادامه داد: پیگیری به این منظور است که دریابیم موضوع به نتیحه رسیده یا خیر و اگر نرسیده دلایل این مهم چه بوده است،آنها که به لحاظ اعتباری و قانونی امکان تحقق داشته باشد بدون شک پیگیری و انجام خواهد شد اما بخشی مربوط به مسائل بودجه ای و اعتباری و محدودیت های قانونی است.