امروز: -
رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در نخستین روز‌های فعالیت دولت سیزدهم صبح امروز (شنبه ۶ شهریورماه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
عکاس :سایت رهبری
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۶
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم افزودند: من یک توصیه‌ای به همه‌ی مسئولین در دوره‌های مختلف داشتم، به شما هم عرض میکنم این توصیه را، زمان شتابان میگذرد. ایشان تصریح کردند: این چهار سال زود تمام میشود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و متعلق به اسلام هست، وقت تضییع بشود و از همه‌ی امکانات، از همه‌ی امکانات زمانی و وقتی استفاده کنید. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: انقلابی بودن باید با عقلانیت همراه باشد برای بازسازی انقلابی و عقلانی همه عرصه‌های مدیریتی همت کنید. رهبر معظم انقلاب درباره مردمی بودن خطاب به دولت جدید خاطرنشان کردند: از اشرافیگری و نگاه بالا به مردم اجتناب کنید، با مردم حرف بزنید، مشکلات را در میان بگذارید و از آن‌ها کمک بخواهید. رهبر معظم انقلاب افزودند:اساس حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی بر اقامه‌ی عدل است. کما اینکه اساس همه‌ی ادیان بر اقامه‌ی عدل است. خدای متعال میفرماید که ما پیغمبران را فرستادیم، کتاب‌های آسمانی را فرستادیم «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» اصلاً برای اینکه مردم قیام به قسط کنند، جامعه، جامعه‌ی عدالت‌آمیز باشد. خب در این زمینه‌ها ما خیلی باید کار کنیم. عقبیم. خیلی باید تلاش کنیم. به نظر من هر مصوبه‌ای که شما تصویب میکنید، هر لایحه‌ای که در دولت تنظیم میکنید، هر بخشنامه‌ای که خود شما در دستگاه خودتان صادر میکنید، یک پیوست عدالت باید داشته باشد. باید مراقب باشید این روش، این کار، این دستور ضربه‌ِی به عدالت نزند. طبقات مظلوم را پایمال نکند.رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت سیزدهم تاکید کرد: برای وعده‌ها روز شمار معین کنید و تخمین بزنید این وعده‌ای که داده اید چه مدتی طول خواهد کشید.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام.کامل ترین وبی نقص ترین توصیه های رهبر معظم به دولتی ها.در همه زمینه ها از ریز تا درشت.در زمینه اجتماعی.سیاسی.اقتصادی و....
سلام.
لبیک یا خامنه ای.
همه مردم ،ملت و همه مسئولان باید کنار رهبر عزیزمان باشیم و از تمام فرمایشات و نصیحت ها و اندرزهای ایشان نهایت استفاده را کنیم .پیشرفت کشور ایران اسلامی را در همه ی زمینه ها و امنیت جمهوری اسلامی را مدیون رهبر عزیزمان حاج سید علی خامنه ای هستیم.گوش به فرمان رهبر مهربان و دلسوزمان هستیم .
جانم فدای سید علی.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha