امروز: -
مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان نظام و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد
عکاس :سایت رهبری
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۹
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کردند: این مراسم، مراسم تنفیذ، که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیانگذاری کردند در کشور، در طول این چند دهه بار‌ها تکرار شده است و مظهری است از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه که در واقع مدیریت کشور است به شکل عقلانی و به شکل آرام و متین؛ این بسیار مهم است. معمولا در بسیاری از کشور‌ها این جابجایی با کشمکش و این‌ها انجام میگیرد اینجا بحمدالله با آرامش با امنیت این جابجایی انجام میگیرد در دوره‌های مختلف، این دوره هم همین جور به فضل الهی؛ و هم نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه عمومی حاکم بر کشور و مسئولین و مردم است و هم نشانه تنوع سیاسی است. بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد و توانستند یکبار دیگر این حرکت پرمعنای انتخابات را که نشانه مردمسالاری دینی است با موفقیت انجام بدهند. باید از مردم تشکر کنیم. باید به دولت دوازدهم و همکارانشان خسته نباشید بگوییم و برای جناب آقای رئیسی و دولتشان و همکارانشان از خداوند متعال طلب توفیق و کمک و عنایت ویژه بکنیم. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: دولت باید مظهر وفاق باشد و با مردم گفتگو کند. رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند:یک جنبه از مردمی بودن، مبارزه با فساد است. اگر به معنای واقعی کلمه ما میخواهیم در کنار مردم باشیم باید با فساد و مفسد بی‌امان مبارزه کنیم که خوب ایشان (حجت‌الاسلام رئیسی) در مسئولیت قبلی حرکت مبارزه با فساد را شروع کردند و اقدامات خوبی انجام گرفت لکن اصل قضیه اینجا است.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سلام
امروز شادترین روز زندگیم بود امیداست جناب رییسی سربلند باشی وایران رابا راهنماییهای رهبر انقلاب به جایگاه واقعی خود برسانید.
خدا خیرتون بده
حاج رییسی قدومت مبارک باشد .به فکر ملت مظلوم وطن برسید.اقتصاد .بیکاری بیماری مشکلا ت عمده مردم است .به دادش برسید....
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha