رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات همدان؛
اختلال موجود در مرکز مکانیزه سامانه ۱۱۸؛ ناشی از انتقال سرورهای استانی به تهران
رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات در همدان از رفع اختلالات موجود در سامانه ۱۱۸ خبر داد.
- به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات همدان گفت: اختلال موجود در مرکز مکانیزه سامانه ۱۱۸ ناشی از انتقال سرورهای استانی به تهران است.
زیبایی افزود: تا سال ۹۸ مرکز مکانیزه سامانه ۱۱۸ به شکل بومی و متمرکز استانی ارائه میشد که سرعت و دقت بالا و همچنین مدت زمان انتظار کوتاهی داشت.
وی با بیان اینکه اطلاعات مشترکین وخدمات تماسهای ۱۱۸ استان همدان از سال ۹۸ به بعد، به عنوان نخستین استان به تهران انتقال داده شد تصریح کرد : به دنبال این انتقال تماس مشترکین با مرکز مکانیزه ۱۱۸ ابتدا به تهران وصل وبعد از بازگشت اطلاعات از تهران به درخواست مشترک پاسخ داده میشد.
زیبایی گفت: درصورت وجود اختلال یا قطعی در این مسیر ارتباط با مشکل مواجه و درخواست مخاطب بی نتیجه میماند.
وی تصریح کرد: به مرور عملیات تطبیق اطلاعات بومی و استانی با سرورهای متمرکز کشوری واقع در تهران انجام میشود و مشکلات مرتفع خواهد شد.