بروز رسانی و یکپارچه سازی اطلاعات مشترکان تلفن ثابت در همدان
مدیر فناوری اطلاعات شرکت مخابرات استان همدان گفت: برای یکپارچه سازی اطلاعات تلفن مشترکان، سامانه ۱۱۸ همدان بروز رسانی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز همدان، محمدصادق شیری گفت: با بروزرسانی سامانه ۱۱۸ همدان، اطلاعات مشترکان تلفن ثابت در سطح استان همدان، به سرورهای اصلی مخابرات کشور منتقل شد.
وی افزود: پیش بینی کرده بودیم با بروزرسانی این سامانه، ۱۱۸ همدان با اختلال همراه باشد که با نکته سنجی کارشناسان شرکت مخابرات، از بروز هرگونه اختلال در سامانه ۱۱۸ جلوگیری شد.
شیری با بیان اینکه بروزرسانی این سامانه، کیفیت خدمات دهی در ۱۱۸ تغییری نکرده است و تنها سرور دادهها به تهران منتقل شده است، گفت: با اجرای طرح یکپارچه سازی سامانه ۱۱۸، اطلاعات مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور، در هر استان قابل دسترسی و ارائه به درخواست کنندگان است.
مدیر فناوری اطلاعات شرکت مخابرات استان همدان گفت: سامانه ۱۱۸ همدان، ۵۸ کاربر دارد و به صورت ۲۴ ساعته به مخاطبان خدمات ارائه میکنند.
وی تصریح کرد: پیش از این ارتباط مخاطبان این سامانه در استان همدان، به سه مرکز ۱۱۸ در شهرستانهای همدان، ملایر و تویسرکان وصل میشد که با اجرای این طرح امکان پاسخگویی کاربران به مخاطبان ۱۱۸ در سراسر کشور فراهم است.
بنا بر اعلام مخابرات همدان، روزانه بیش از ۳۰ هزار تماس برای اطلاع از شماره تلفن افراد، شرکتها و مراکز دولتی با سامانه ۱۱۸ استان همدان برقرار میشود. بر اساس آخرین آمار، بیش از ۱۲۰ هزار شماره تلفن در سامانه ۱۱۸ همدان ثبت شده که از این تعداد ۲۷ هزار شماره حقوقی و در اپلیکیشن تلفن همراه نیز به ثبت رسیده است.